Posledný Aventador od Mansory nesie názov Carbonado GTS.
Lamborghini Aventador je jeden z najslávnejších superšportov tohto storočia, niet preto divu, že sa teší toľkej pozornosti aj v radoch úpravcov. Dôkazom toho je aj Mansory, ktoré za vyše desať rokov pôsobenia vlajkovej lode z Sant'Agata Bolognese poslalo na ulice nespočetné množstvo úprav tejto ikony. Ba čo viac, Lamborghini síce minulý rok oficiálne ukončilo výrobu, keďže na trh prišiel nástupca, no renomovaný nemecký tuner práve predstavuje ďalší pozoruhodný výtvor, ktorý slúži ako labutia pieseň pre Aventador.
Ako základ poslúžil Aventador SVJ Roadster, teda jedna z vôbec posledných verzií tohto superšportu, ktorý Mansory kompletne pretvorilo na svoj vlastný výtvor pod názvom Carbonado GTS. Dvanásťvalcové Lambo tak dostalo kompletný bodykit z uhlíkových vlákien, ktorý zahŕňa ešte členitejší predný nárazník a kapotu, nové bočné prahy, výrazný zadný difúzor či početne zastúpené otvory na privádzanie, respektíve odvádzanie vzduchu. Čerešničkou na torte je obrovské zadné krídlo a aerodynamické disky CV.7 Air, ktoré majú vpredu 20" a vzadu 22". Obuté sú do pneumatík s rozmermi 255/30 ZR20 a 355/25 ZR22.
Celok je následne lakovaný v dvojfarebnom odtieni, ktorý Mansory vola Cupreus – ide o plynulý prechod z medeného do čierneho odtieňa. V obdobnom farebnom motíve sa nesie aj interiér, ktorý bol celý prečalúnený, pričom pribudli aj karbónové dekóry a logá Mansory. Vnútrajšku pritom dominuje motív akýchsi šípov, ktoré nájdeme nielen na sedadlách, ale aj palubnej doske či priamo v štruktúre uhlíkových vlákien.
Za kokpitom sa už tradične nachádza 6,5-litrový atmosférický dvanásťvalec, ktorého výkon vzrástol zo 770 koní a 720 Nm na úroveň 603 kW/820 koní a 780 Nm. Vďaka vylepšeniam dokáže upravený Aventador SVJ Roadster akcelerovať na stovku za 2,8 sekundy a uháňať maximálnou rýchlosťou až 355 km/h.