Auto poháňa predný elektromotor s výkonom 115 kW/154 koní.
Fiat je jedným z výrobcov, ktorý sa chystá prejsť výhradne na elektrický pohon oveľa skôr, než to bude nutné. Naznačuje to aj najnovšia generácia ikonickej päťstovky, ktorá na trh pred niekoľkými rokmi prišla už len ako elektromobil (500e). V tomto trende budú nasledovať aj ďalšie modely. Ďalším v poradí je malý mestský crossover segmentu B s označením 600e a nahrádza doterajší model 500X. Novinka chce zastúpiť všestranný model, ktorého hlavným teritóriom je však mesto či jeho priľahlé nespevnené cesty.
4,17-metrový crossover vyvíjali ako čisto elektrické vozidlo (časom však príde aj plug-in hybrid), ktoré má najmä vďaka elektrickému pohonu ponúknuť veľkú priestrannosť. Batožinový priestor má základný objem 360 litrov, zatiaľ čo interiér odvezie plnohodnotne štyri dospelé osoby. Vnútrajšok pôsobí retro, no Fiat do minimalistických línií, pochopiteľne, zakomponoval moderné technológie – pred vodičom sú plne digitálne 7" budíky, zatiaľ čo centrom palubnej dosky je až 10,25" dotykový displej infotainmentu. Panel ventilácie však naďalej ostáva s fyzickými tlačidlami.
Auto poháňa predný elektromotor s výkonom 115 kW/154 koní, ktorý docieli akceleráciu z 0 na 100 km/h za približne 9 sekúnd. Líthium-iónový akumulátor má kapacitu 54 kWh, pričom elektrická sústava podporuje 100 kW nabíjanie, čiže za ideálnych podmienok je možné akumulátor dobiť na 80 percent za menej než 30 minút. Automobilka uvádza, že dojazd v zmysle WLTP má byť na úrovni 400 kilometrov v kombinovanom cykle, v meste má však atakovať hranicu až 600 kilometrov.
Po vizuálnej stránke možno 600e považovať za evolúciu doterajšieho modelu 500X. Tvar karosérie či jednotlivé proporcie sa zásadne nezmenili, akurát Fiat použil viac nových dizajnových prvkov, ktoré vychádzajú z malého 500e. Na trh sa novinka dostane koncom roka. Ceny zatiaľ nepoznáme.