Evoque v rámci súčasných trendov automobilky dostal viacero vylepšení.
Modelové portfólio značky Range Rover prešlo komplexnou modernizáciou a dokonca sme spoznali aj jeho nového najvýkonnejšieho člena. Posledným modelom, ktorý čakal na vylepšenia, je najmenší člen rodiny – luxusný crossover Evoque. Práve ten teraz v rámci súčasných trendov automobilky získal viacero vylepšení. Pri pohľade na exteriér evidujeme konkrétne novú masku s inou štruktúrou, zmenami však prešla aj svetelná technika – čelné svetlá majú novú grafiku, pričom pri najvyššej výbave (Pixel Matrix-LED) má každé predné svetlo 4 osobitné modely so 67 diódami.
Decentne upravená je aj grafika zadných svetiel, viac zaujmú úplne nové odtiene karosérie, ktoré majú docieliť luxusnejší dojem – Arroios Grey, Tribeca Blue a Corinthian Bronze. Stále navyše platí, že zákazník môže siahnuť po dvojfarebnom lakovaní karosérie, ktorého podstatou je kontrastný lak strechy a stĺpikov. Jemné optické retuše sú na oboch nárazníkoch, ich charakteristický tvar sa však nemení. Nové sú však niektoré typy diskov, ktoré môžu mať až 21".
Najväčšie zmeny v rámci modernizácie nájdeme v interiéri, kde sa značka snaží zjednotiť typ a veľkosť obrazoviek naprieč celým svojím portfóliom. Elegantná palubná doska sa tak už v základe pýši značne väčším, až 11,4" dotykovým jemne zahnutým displejom, ktorý má už viac štvorcový tvar a viac zasahuje do priestoru. Multimediálne prostredie podľa vzoru väčších modelov zastrešuje systém Pivi Pro s integrovaným asistentom Amazon Alexa. Tým, že displej nabral na rozmeroch, nahradil aj niekdajší panel ventilácie, ktorý sa nachádzal pod ním – odteraz sa už klimatizácia nastavuje priamo cez obrazovku.
Range Rover informuje aj o vylepšenej filtrácii vzduchu, keďže vďaka technológii Nanoe X aktívne čistí vzduch v kabíne od batérií a alergénov. Evoque vsádza všetky karty výhradne na štvorvalcové jednotky. Vrcholom ponuky je paradoxne len 1,5-litrový trojvalec, ktorý je súčasťou plug-in hybridnej sústavy. Verzia P300e totiž kombinuje trojvalec a 80 kW elektromotor, výsledný výkon je 227 kW/309 koní a 540 Nm. Akumulátor s veľkosťou 14,9 kWh má zaručiť čisto elektrický dojazd 62 kilometrov, celkový dojazd má pritom dosahovať hodnotu 651 km.