Verzia 680 sa súčasne stáva najvýkonnejším variantom modelového radu EQS SUV.
To, že divízia Mercedes-Maybach chystá svoj prvý čisto elektrický model, avizovali už dávnejšie cez úvodný koncept. Aj v tomto prípade ide o klasický model značky Mercedes-Benz, ktorý prispôsobili potrebám ultraluxusnej divízie. Ide o elektromobil EQS SUV, ten však ako vyhotovenie Maybach prichádza v doposiaľ najsilnejšej verzii 680.
Jej podstatou sú dva elektromotory, ktorých kombinovaný výkon je na úrovni až 484 kW/658 koní a 950 Nm. Z nuly na 100 km/h zvládne tento kolos akcelerovať len za 4,4 sekundy, vďaka čomu ide o doposiaľ najrýchlejšie EQS SUV. Elektromotory čerpajú energiu z obrovskej batérie, ktorá má využiteľnú kapacitu až 107,8 kWh, v rámci WLTP metodiky merania pritom automobilka sľubuje dojazd 600 kilometrov. Systém podporuje 11 kW AC a 200 kW DC nabíjanie, takže na rýchlonabíjačke by nemalo dobitie z 10 na 80 percent trvať dlhšie ako cca 30 minút.
Pointou vyhotovenia Maybach je predovšetkým ultraluxusný interiér. Veľký dôraz kladú na pohodlie a komfort, ktorý majú zaručiť najmä štandardne dodávané dve samostatné zadné kreslá. Tie nahradili konvenčnú zadnú lavicu. Medzi plne elektricky nastaviteľnými sedadlami je výrazný stredový tunel (paket First Class), kde je držiak na nápoje s chladením či vyhrievaním, vlastné poháre či držiak na tablet. Nechýba početne zastúpené náladové osvetlenie, prémiová audio sústava Burmester so 4D zvukom a s 15 reproduktormi, masážne funkcie či profil Air Balance s parfumom.
Samozrejmosťou je vyhrievanie a ventilovanie sedačiek, vyhrievané sú pritom nielen sedadlá, ale aj lakťové a hlavové opierky. Interiér je posiaty skutočne drevenými dekórmi, okná majú dodatočné vrstvy zaručujúce dokonalé odhlučnenie, zatiaľ čo motívy Maybach pribudli aj do infotainmentu MBUX – na rozdiel od klasického EQS SUV, infotainment aj digitálne budíky dostali novú farebnú tému a štýly zobrazenia.
Verzia Maybach sa navyše pýši dvojfarebným lakovaním karosérie, má špecifické 22" aerodynamické disky, logá Maybach v nárazníku či na C-stĺpiku, výrazné chrómové prvky, no a svoj charakteristický tvar dostala aj zaslepená maska – jej podstatou sú v tomto prípade úzke vertikálne lamely, zatiaľ čo v jej vrchnej časti je nápis Maybach. Zaujímavosťou je, že ide o vôbec prvý elektromobil nielen divízie Mercedes-Maybach, ale aj samotnej značky Mercedes-Benz, ktorý má tradičný znak aj na kapote.
O čo najlepšie vyhladenie nerovností na ceste sa stará vzduchový podvozok, ktorý vďaka senzorom prediktívne nastavuje tlmiče a eliminuje vibrácie. Cenové relácie zatiaľ nepoznáme, dá sa však predpokladať, že základná cena presiahne hranicu 200-tisíc €.