Napriek tomu, že spevák nie je tvárou módneho domu, je mu svet luxusnej módy blízky. V najnovšej kampani Louisa Vuittona, ktorá vznikla v spolupráci s japonskou umelkyňou Yayoi Kusama, pózuje s modelom kabelky, na ktorom nechýbajú tekvice ani monogram LV.
Luxusný módny dom Louis Vuitton si v rámci pokračovania spolupráce s japonskou umelkyňou Yayoi Kusama prizval do kampane veľké hviezdy. Okrem Cate Blanchett, herečky zo Squid Game HoYeon Jung či Naomi Osaka je stredobodom pozornosti najmä spevák Justin Timberlake, ktorý so značkou LV zažíva svoju premiéru.
Vo svojej prvej kampani pre Louis Vuitton, ktorá je oživená dizajnom avantgardnej japonskej umelkyne, pózuje Timberlake s ikonickým modelom kolekcie Creating Infinity. Okrem spevákovho sexi výrazu je pútačom pozornosti práve tmavomodrá kabelka s koženým ramienkom a monogramom LV, na ktorej nechýba ani farebná grafika bodkovaných tekvíc. Práve tie sú neodmysliteľnou súčasťou portfólia Kusama.
Estetiku japonskej ikony dopĺňa aj džínsová bunda s golierom a bielymi bodkami, ktorá je zároveň dokonalým kontrastom Justinovho čierneho outfitu.
„Po debutovej kapitole, v ktorej Louis Vuitton zdôraznil svoju interpretáciu ikonického rukopisu umelkyne Kusama – bodiek, sa teraz módny dom v nových motívoch pohráva s jej expresívnym a radostným duchom,“ uvádza značka.
Už ako sme spomínali, v najnovšej kampani Creating Infinity si zapózovali aj ženské hviezdy, ktoré sú zároveň tvárami módneho domu. Objektív Stevena Meisela ich zobrazil v detailných portrétoch, na ktorých okrem charizmy hviezd vynikajú farebné tváričky a bodky typické pre Kusama, no aj tekvicové, kvetinové a zvieracie vzory. Vizážistka Pat McGrath ich dokonca nápadito zladila s hravým make-upom Cate Blanchet aj Léy Seydoux.
Kým už spomínané herečky spolu s HoYeon Jung pózujú s extravagantnými modelmi, ktorých cieľovka je zatiaľ otázna, jeden z najnositeľnejších počinov spolupráce má na fotke práve tenistka Naomi Osaka. Napriek originálnemu splynutiu výraznej ružovej s bielymi bodkami má kabelka svieži, no zároveň elegantný nádych.
Všetky modely najnovšej spolupráce budú celosvetovo dostupné už 31. marca. Okrem kabeliek budú súčasťou nadchádzajúcej novinky aj parfumy, kožené doplnky a ready-to-wear modely pre mužov a ženy. Dokopy má obsahovať takmer 200 noviniek.
Verní fanúšikovia Louisa Vuittona, ale aj japonskej legendy si zrejme pamätajú, že prvé partnerstvo medzi nimi vzniklo ešte v roku 2012, a to pod kreatívnym vedením Marca Jacobsa. Siluety kabeliek LV vrátane modelov Papillion, Speedy či Keepall vtedy zdobili charakteristické bodky.