Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
22. marca 2023 o 11:53
Čas čítania 1:19
Denisa Šútorová

Justin Timberlake si v najnovšej kampani Louisa Vuittona a Yayoi Kusama zapózoval s bláznivou kabelkou. Mať ju môžeš aj ty

MÓDA LOUIS VUITTON MÓDA OSOBNOSTI
Uložiť Uložené

Napriek tomu, že spevák nie je tvárou módneho domu, je mu svet luxusnej módy blízky. V najnovšej kampani Louisa Vuittona, ktorá vznikla v spolupráci s japonskou umelkyňou Yayoi Kusama, pózuje s modelom kabelky, na ktorom nechýbajú tekvice ani monogram LV.

Luxusný módny dom Louis Vuitton si v rámci pokračovania spolupráce s japonskou umelkyňou Yayoi Kusama prizval do kampane veľké hviezdy. Okrem Cate Blanchett, herečky zo Squid Game HoYeon Jung či Naomi Osaka je stredobodom pozornosti najmä spevák Justin Timberlake, ktorý so značkou LV zažíva svoju premiéru. 

Creating Infinity časť 2 bude dostupná už 31. marca. V najnovšej spolupráci si zapózoval aj Justin Timberlake.
Creating Infinity časť 2 bude dostupná už 31. marca. V najnovšej spolupráci si zapózoval aj Justin Timberlake. Zdroj: Louis Vuitton x Yayoi Kusama

Vo svojej prvej kampani pre Louis Vuitton, ktorá je oživená dizajnom avantgardnej japonskej umelkyne, pózuje Timberlake s ikonickým modelom kolekcie Creating Infinity. Okrem spevákovho sexi výrazu je pútačom pozornosti práve tmavomodrá kabelka s koženým ramienkom a monogramom LV, na ktorej nechýba ani farebná grafika bodkovaných tekvíc. Práve tie sú neodmysliteľnou súčasťou portfólia Kusama.


Estetiku japonskej ikony dopĺňa aj džínsová bunda s golierom a bielymi bodkami, ktorá je zároveň dokonalým kontrastom Justinovho čierneho outfitu.

„Po debutovej kapitole, v ktorej Louis Vuitton zdôraznil svoju interpretáciu ikonického rukopisu umelkyne Kusama – bodiek, sa teraz módny dom v nových motívoch pohráva s jej expresívnym a radostným duchom,“ uvádza značka.

V kampani druhej časti kolekcie Creating Infinity si zapózovala aj herečka Cate Blanchett, ktorá je dlhoročnou tvárou módneho domu Louis Vuitton.Zhou-Dongyu pózuje s extravagantnými modelmi kabeliek, na ktorých nechýba monogram LV ani grafika farebných tekvíc.O make-up Léy Seydoux v kampani Creating Infinity sa postarala vizážistka Pat McGrath.Modely druhej časti kolekcie Creating Infinity budú dostupné už 31. marca. S kabelkou motívu tekvice, ktorý je tepický pre tvorbu Yayoi, pózuje aj hviezda Squid Game HoYeon-Jung.
Zobraziť galériu
(4)


Už ako sme spomínali, v najnovšej kampani Creating Infinity si zapózovali aj ženské hviezdy, ktoré sú zároveň tvárami módneho domu. Objektív Stevena Meisela ich zobrazil v detailných portrétoch, na ktorých okrem charizmy hviezd vynikajú farebné tváričky a bodky typické pre Kusama, no aj tekvicové, kvetinové a zvieracie vzory. Vizážistka Pat McGrath ich dokonca nápadito zladila s hravým make-upom Cate Blanchet aj Léy Seydoux.

Tenistka Naomi Osaka, ktorá je tvárou Louisa Vuittona od roku 2021, pózuje s jedným z najnositeľnejších modelov kolekcie Creating Infinity.
Tenistka Naomi Osaka, ktorá je tvárou Louisa Vuittona od roku 2021, pózuje s jedným z najnositeľnejších modelov kolekcie Creating Infinity. Zdroj: Louis Vuitton x Yayoi Kusama

Kým už spomínané herečky spolu s HoYeon Jung pózujú s extravagantnými modelmi, ktorých cieľovka je zatiaľ otázna, jeden z najnositeľnejších počinov spolupráce má na fotke práve tenistka Naomi Osaka. Napriek originálnemu splynutiu výraznej ružovej s bielymi bodkami má kabelka svieži, no zároveň elegantný nádych.

Odporúčané
Ariana Grande: Na jej koncerte zabil atentátnik 22 ľudí, partner sa predávkoval drogami. Má vyše 60 tetovaní a je striktná vegánka Ariana Grande: Na jej koncerte zabil atentátnik 22 ľudí, partner sa predávkoval drogami. Má vyše 60 tetovaní a je striktná vegánka 11. decembra 2024 o 12:30

Všetky modely najnovšej spolupráce budú celosvetovo dostupné už 31. marca. Okrem kabeliek budú súčasťou nadchádzajúcej novinky aj parfumy, kožené doplnky a ready-to-wear modely pre mužov a ženy. Dokopy má obsahovať takmer 200 noviniek.

Verní fanúšikovia Louisa Vuittona, ale aj japonskej legendy si zrejme pamätajú, že prvé partnerstvo medzi nimi vzniklo ešte v roku 2012, a to pod kreatívnym vedením Marca Jacobsa. Siluety kabeliek LV vrátane modelov Papillion, Speedy či Keepall vtedy zdobili charakteristické bodky. 

Domov
Zdieľať
Diskusia