Astra Electric disponuje identickou elektrickou sústavou ako sesterský model e-308 stojaci na rovnakej platforme.
Bolo len otázkou času, kedy Opel predstaví aj čisto elektrickú verziu novej, v poradí 6. generácie obľúbeného modelu Astra. Rovnako tak totiž spravil nedávno Peugeot pri modeli 308, no a keďže obe vozidlá majú v rámci koncernu Stellantis identický technický základ, ako elektromobil prichádza aj Astra s prostým dodatkom Electric.
Vzhľadom na to, že v rámci koncernovej filozofie nemá druh pohonu ovplyvniť samotný dizajn, zákazník si môže novú Astru vybrať s benzínovým, naftovým, hybridným alebo elektrickým pohonom bez ohľadu na jej samotné tvary.
Jedinou vizuálnou odlišnosťou elektrického modelu sú aerodynamickejšie disky a zadný nárazník, kde už ani nie sú naznačené koncovky výfuku. Dokonca aj predná maska a nárazník sú identické s verziami s konvenčným pohonom. Samozrejme, aj tu platí, že na výber je klasický hatchback Astra Electric aj praktické kombi Astra Sports Tourer Electric.
Astra Electric disponuje identickou elektrickou sústavou ako model e-308 stojaci na rovnakej platforme. Vpredu je elektromotor s výkonom 115 kW/156 koní a krútiacim momentom 270 Nm (e-308 má 260 Nm). Energia preň pochádza z batérie, ktorá ma 17 modulov a kapacitu 54 kWh. V zmysle meracieho cyklu WLTP by sa mal maximálny dojazd na jedno nabitie pohybovať na úrovni 416 kilometrov.
Opel totiž uvádza relatívne nízku spotrebu energie – 12,7 kWh, respektíve podľa WLTP 14,9 kWh/100 kilometrov. Palubný systém podporuje 11 kW AC nabíjanie a 100 kW DC nabíjanie, pri ktorom sa akumulátor na 80 percent nabije za približne pol hodiny. Maximálna rýchlosť elektrickej Astry je 170 km/h.