Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tech - Autá

Ľudia nevedia správne prečítať nové logo značky Kia. Až 30-tisíc zmätených osôb mesačne hľadá spojenie „KN“

Nemalá skupina ľudí zjavne číta nové logo značky Kia nesprávne.

Martin Mičuda
26. 11. 2022 14:02 Čas čítania: 0:59
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Ľudia nevedia správne prečítať nové logo značky Kia. Až 30-tisíc zmätených osôb mesačne hľadá spojenie „KN“
Zdroj: Refresher/martinzmartina
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
Tech - Autá
1
Martin Mičuda
26. 11. 2022 14:02
Čas čítania: 0:59

Ľudia nevedia správne prečítať nové logo značky Kia. Až 30-tisíc zmätených osôb mesačne hľadá spojenie „KN“

Nemalá skupina ľudí zjavne číta nové logo značky Kia nesprávne.

Martin Mičuda
26. november 2022, 14:02
Čas čítania: 0:59
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Ľudia nevedia správne prečítať nové logo značky Kia. Až 30-tisíc zmätených osôb mesačne hľadá spojenie „KN“
Zdroj: Refresher/martinzmartina

Keď začiatkom roka 2021 automobilka Kia vynovila svoje logo, naplnila tak už dlhší čas avizované zmeny súvisiace s pozmenenou identitou značky. Nové logo však teraz spôsobuje ťažkosti desiatkam tisíc ľudí, ktorí ho nevedia správne prečítať.

 

Zástupcovia kórejského výrobcu uviedli, že logo má pripomínať ručne písaný podpis. Jeho rytmická a zároveň neprerušená línia vyjadruje akési odhodlanie sprostredkovať okamihy inšpirácie, zatiaľ čo celková symetria poukazuje na dôveryhodnosť.

Logo tak nereprezentuje len samotný názov značky tvorený trojicou písmen, ale aj istý obrazec či symbol. S odstupom mesiacov sa logo začalo objavovať na nových modeloch značky, ktoré jazdia už aj na našich cestách.

 

Naživo je logo nielen veľmi efektné, ale prekvapivo aj hodnotne vypracované – je totiž vyrezané zo skutočného hliníka. Ako sa však najnovšie dozvedáme, logo v novom podaní nemalú skupinu ľudí mätie.

 

Zdroj: Refresher/martinzmartina

 

Laická verejnosť totiž číta nové logo značky Kia nesprávne – prepojená trojica písmen nabáda na čítanie písmen KN, teda dve kapitálky. Potvrdzujú to samotné Google dáta, v rámci ktorých od predstavenia loga výrazne vzrástol počet chybných vyhľadávaní. 

 

Podľa štatistík sa tak vo vyhľadávačoch ukazuje, že napríklad v USA sa až približne 30-tisíc ľudí mesačne snaží zistiť, čo je „KN Car“.

Treba však dodať, že na rozdiel od iných značiek, ktoré v rámci trendu posledných rokov takisto vynovili logo, Kia to svoje zmenila vskutku výrazne.

 

Klasický nápis Kia sa totiž od roku 1986 prakticky nezmenil, preto môže teraz nejedného človeka zmiasť. Niektorí si však zjavne neuvedomujú, že pokiaľ by išlo o veľké písmená, písmeno N by muselo byť otočené zrkadlovo. 

 

Zdroj: theDrive
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: thedrive.comNáhľadový obrázok: Refresher/martinzmartina
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.