Kanadský interpret bol prekvapený a úspech sa mu vraj ani nezdá reálny.
Drake je prvým umelcom, ktorý prekonal míľnik 50 miliárd streamov na platforme Spotify. Odmenou je limitovaná edícia dresov FC Barcelona s logom vydavateľstva OVO v podobe sovy, ktoré založil kanadský interpret.
Hráči španielskeho veľkoklubu nastúpia v dresoch v prestížnom derby El Clásico proti Realu Madrid, ktoré odohrajú na domácom štadióne Spotify Camp Nou v nedeľu.
Klub nahradil logo svojho partnera logom umelca po prvýkrát v rámci partnerstva s firmou Spotify a výsledok necháme na tvojom posúdení.
Vedenie spoločnosti Spotify vyjadrilo svoje marketingové aktivity slovami, že ich poslaním je pomáhať umelcom prejaviť kreativitu, nadviazať kontakt s fanúšikmi a zarábať, a to či už prostredníctvom zážitkov, reklamy na ihrisku, alebo limitovanými edíciami dresov, ako je to v prípade Champagne Papiho.
Dresy podľa dostupných informácií nebudú v predaji. Najväčšia streamovacia platforma daruje dresy vybraným členom FC Barcelona a raperovým fanúšikom, ktorí zohrali dôležitú úlohu pri dosiahnutí tejto méty.
Drake mal tú česť rozbaliť prvý dres s číslom 50 na chrbte na znak svojho úspechu. Na spoluprácu reagoval slovami, že sa mu to nezdá reálne, ale je.