Mansory vylepšuje najväčšie SUV od Mercedes-AMG, a to osemvalcové GLS 63.
Nemecký úpravca chrlí posledné obdobie toľko všakovakých úprav, že je veľmi ťažké vybrať tie najzaujímavejšie. Jednou z nich je však nepochybne dôkladná úprava najväčšieho SUV značky Mercedes-Benz, a to dokonca jeho najsilnejšej verzie od divízie AMG. Už i tak pozoruhodné GLS 63 totiž Mansory prezentuje hneď v dvoch obdobných vyhotoveniach. Tie naznačujú, že fantázii sa medze nekladú a samotná individualizácia závisí od preferencií zákazníka.
Vyše 5-metrové SUV dostalo kompletne prepracovaný exteriér z karbónových doplnkov. Dobre známy AMG bodykit získal dodatočný predný splitter, novú masku chladiča, kapotu, viac vystupujúce blatníky a bočné prahy, zadný spojler či masívny difúzor.
Komu by to bolo stále málo, v ponuke je po novom už aj ochranný rám na prednej, bočnej aj zadnej časti, ktorý dotvára ešte väčšiu „muskulatúru“. Vytiahnuté blatníky so sebou priniesli väčšie kolesá – na výber sú totiž 22- až 24-palcové disky rôznych dizajnov.
Mansory ponúka hneď niekoľko farebných vyhotovení interiéru. Na výber je okrem iného bledohnedé čalúnenie v kombinácii s čiernou alebo kontroverznejšie čalúnenie, pri ktorom prevláda výrazná modrá farba. Okrem toho pribudli nové koberčeky, karbónové dekóry a strop posiaty množstvom svetelných bodov, ktoré osvetlujú LED-ky.
Vzhľadom na to, že základným stavebným kameňom je vrcholná verzia GLS 63 od AMG, pod kapotou je dvakrát preplňovaný 4-litrový benzínový osemvalec. Ten vo fabrickom podaní poskytuje výkon 450 kW/612 koní a 850 Nm. Motor je spárovaný s 9-stupňovou automatickou prevodovkou a pohonom 4Matic. Mansory pre zákazníkov ponúka hneď dva výkonnostné stupne:
- P720 – 530 kW/720 koní a krútiaci moment 1 000 Nm
- P850 – 625 kW/850 koní a krútiaci moment 1 100 Nm
V oboch prípadoch bol osadený nový výfukový systém, väčšie turbodúchadlá, upravené chladenie a riadiaca jednotka. Maximálna rýchlosť sa posunula z obligátnych 250 na rovných 300 km/h, kde sa o slovo prihlási obmedzovač.