Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Tech - Autá

Brabus sa púšťa do vylepšení novej triedy C, zatiaľ sa drží pri zemi

Nemecký tuner prináša balíky úprav B30 a D30 pre motorizácie C 300 a C 300d.

Martin Mičuda
4. júl 2022, 8:30 Čas čítania: 1:03
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Brabus sa púšťa do vylepšení novej triedy C, zatiaľ sa drží pri zemi
Zdroj: Brabus
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
4. júl 2022, 8:30
Čas čítania: 1:03

Brabus sa púšťa do vylepšení novej triedy C, zatiaľ sa drží pri zemi

Nemecký tuner prináša balíky úprav B30 a D30 pre motorizácie C 300 a C 300d.

Martin Mičuda
4. júl 2022, 8:30
Čas čítania: 1:03
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Brabus sa púšťa do vylepšení novej triedy C, zatiaľ sa drží pri zemi
Zdroj: Brabus
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.

Na top variant aktuálnej triedy C stále čakáme. Mercedes-Benz totiž najostrejšie C 63 ešte nepredstavil, súčasný vrchol v ponuke tak zastrešuje verzia C 43. Vzhľadom na to ani dvorný úpravca Brabus zatiaľ s novou generáciou triedy C veľmi neexperimentuje a čaká, kedy sa bude môcť naplno pustiť do verzie AMG. Kým sa tak stane, firma z nemeckého Bottropu predstavuje balík úprav pod označením B30, respektíve D30. Jeho súčasťou je technické vylepšenie verzie C 300 4Matic a C 300d.

 

  • C 300 4Matic B30 – 2.0 R4, 221 kW/300 koní a 450 Nm, 0 – 100 km/h za 5,8 s
  • C 300d D30 – 2.0 R4, 228 kW/310 koní a 600 Nm, 0 – 100 km/h za 5,6 s

V oboch prípadoch je maximálna rýchlosť elektronicky limitovaná na 250 km/h. Úpravy napokon evidujeme aj na podvozku – nové športové odpruženie zníži svetlú výšku o 30 milimetrov, celok pritom stojí na firemných 20" diskoch Monoblock Z.

 

Zdroj: Brabus

 

Balík AMG Line, ktorým sú verzie B30 a D30 osadené štandardne dopĺňa len hŕstka kozmetických doplnkov – predný splitter, zadná odtrhová hrana a jemne pozmenený zadný difúzor. Ten po stranách získal nové koncovky výfuku, ktoré svojím tvarom pripomínajú modely C 43. Ich priemer je pritom až 90 milimetrov. Nová trieda C už okrem AMG verzie nemá reálne koncovky výfuku ani pri voľbe športového optického paketu v kombinácii s benzínovým motorom. 

 

Poznávacím znakom sú disky a prídavný LED pás v prednom nárazníku. Brabus ponúka úpravy ako pre sedan, tak aj pre prakticky navrhnuté kombi. V interiéri pribudli hliníkové pedále, nové podsvietené prahy dverí či koberčeky. Na výber je aj vlastné čalúnenie kokpitu, všetko to však závisí od preferencií zákazníka.

 

Zobraziť galériu 27
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: brabus.comFoto: BrabusNáhľadový obrázok: Brabus
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť