Novú triedu S Mercedes-Benz nezačal poriadne ani predávať a už prichádza prvá úprava od renomovanej značky Brabus.
Novú triedu S Mercedes-Benz nezačal poriadne ani predávať, a už prichádza prvá úprava od renomovanej značky Brabus.
Nejeden pozorný čitateľ našich článkov už vie, že Brabus je tuningový úpravca automobilov značky Mercedes-Benz. Najnovšie sa mu do rúk dostala vlajková loď tejto nemeckej prémiovej automobilky, trieda S v najnovšej generácii s označením W222. Brabus prichádza rovno s troma verziami.
Prvou je model, ktorý vychádza z verzie S500, teda s osemvalcovým motorom 4,7 litra a 455 koňmi. Po úpravách nesie označenie Brabus B50 - 520 PowerXtra CGI a ponúka zvýšený výkon na hodnotu 520 koní a krútiaci moment na 820 N.m. Vďaka tomu táto verzia zrýchli na 100 km/h za 4,2 sekundy a dosahuje maximálnu rýchlosť, do ktorej zasiahne obmedzovač, buď v rýchlosti 275 alebo 300 km/h.
Druhou verziou je model s označením Brabus B63 - 650 PowerXtra CGI, ktorý vychádza z čerstvej novinky, špičkovej S63-ky. Štandardných 585 koní je posilnených na hodnotu 650 koní a krútiacim momentom až 1000 N.m, ktorý zabezpečuje špičkovú akceleráciu. Brabus však pripravil aj tretiu verziu, Brabus B63S - 730 PowerXtra CGI. V tomto prípade technici vydolovali z S63-ky ďalších 145 koní, čo znamená, že dokopy poskytuje výkon až 730 koní a až neuveriteľných 1 065 N.m! Zhodný výkon má aj superšport Pagani Huayra! Krútiaci moment 1 065 N.m je však pre model B63S dostupný od 1750 do 5000 otáčok za minútu, z čoho vyplíva, že je k dispozícii väčšinu času. Obmedzovač je nastavený na hodnote 325 km/h.
Čo sa dizajnových zmien týka, Sko je postavené na 19 až 21' diskoch Brabus Monoblock. Nechýba úprava výfukového systému, či kompletný aerodynamický bodykit. Ten sa však ešte dolaďuje v aerodynamickom tuneli a svoju premiéru bude mať na frankfurtskom autosalóne. V interiéri dominuje nová koža Brabus Mastik a logá Brabus. Fotografie, na ktoré sa pozeráte, sú teda len počítačové ilustrácie. Cenové relácie zatiaľ nie sú známe.
Zdroj: gtspirit.com