Nie je jasné, či nová Corolla príde aj na európsky trh.
Po nečakanom úspechu modelu GR Yaris sa Japonci odhodlali preniesť tento koncept aj o triedu vyššie. Toyota tak predstavuje ostrý hothatch GR Corolla. Jeho motor obsahuje 1,6-litrový trojvalcový agregát G16E-GTS.
Na rozdiel od GR Yaris väčšia a ťažšia (1 474 kg) GR Corolla nemá 192 kW/261 koní, ale až 224 kW/304 koní a krútiaci moment 370 Nm. Poháňa štyri kolesá v rámci pohonu GR-Four – v zmysle jednotlivých režimov si vodič vie upraviť pomer rozdeľovania výkonu medzi prednou a zadnou nápravou na 60:40, 50:50 alebo dokonca až 30:70. Auto má 6-stupňovú manuálnu prevodovku s funkciou medziplynov.
Rýchlostné parametre zatiaľ Toyota nezverejnila, no môžeme očakávať, že z 0 na 100 km/h zrýchli za približne 5 sekúnd a maximálna rýchlosť by sa mala priblížiť k hranici 250 km/h. O brzdenie sa postarajú brzdy s 356 milimetrovými kotúčmi vpredu a 297 mm vzadu. Auto stojí na 18" diskoch s pneumatikami Michelin Pilot Sport 4 s rozmermi 235/40 R18.
Na výber budú aj samosvorné diferencie Torsen na prednej aj zadnej náprave, v prípade verzie Circuit Edition sú dokonca súčasťou štandardnej výbavy. Tá bude mať aj dodatočné otvory na kapote, karbónovú strechu či výrazný zadný spojler. Zaujímavosťou je, že GR Corolla dostala okrem agresívnejšieho bodykitu aj netradičné riešenie výfukového systému – v rámci zadného difúzora sú totiž až tri koncovky, jedna je uprostred.
V športovo ladenom kokpite zaujmú 12,3" digitálne budíky s novou grafikou, športové sedadlá aj kožený volant či hliníkové pedále. Z hliníka sú vyrobené aj predné dvere či kapota. Zatiaľ to vyzerá tak, že nová GR Corolla nebude v Európe dostupná, tento rok by ju mali predávať v USA.