Na internete sa kopia sťažnosti od nespokojných klientov SPS, niektorí čakajú celé týždne.
Nákupy online sa v predvianočnom období ešte viac znásobili po tom, čo na Slovensku vláda vyhlásila lockdown a mnohé obchody museli zostať zatvorené. Nápor internetových objednávok sa však dotkol aj doručovateľských spoločností.
Na balíčky od najväčšej kuriérskej firmy Slovak Parcel Service (SPS) čakajú niektorí zákazníci už celé týždne, informujú Hospodárske noviny. Na internete sa kopia sťažnosti od ich nespokojných klientov. SPS však na svojom webe informuje, že pre veľký nápor a nepriaznivú pandemickú situáciu sa v niektorých regiónoch môže doručovanie omeškať.
Firma SPS na sťažnosti nespokojných zákazníkov zareagovala vypnutím infolinky. Pravidelnosť ich kuriérskych služieb narušilo aj to, že niektorí ich kuriéri z Bratislavského a Malackého okresu museli ísť do karantény. Podľa SPS nevedia zaručiť, že zákazníkom stihnú balíky doručiť do Vianoc.
„Týmto náhlym výpadkom zamestnancov môže dôjsť k meškaniu zásielok, za čo sa ospravedlňujeme. Vzniknutú situáciu intenzívne monitorujeme a robíme všetko pre to, aby sme zásielky doručili adresátom čo najskôr, no vzhľadom na exponovanosť našich kuriérov, ktorí v súčasnom období pracujú na 200 %, nemôžeme v uvedených regiónoch garantovať doručenie zásielok do Vianoc,“ informuje SPS na svojom webe.
Na zvyšnom území Slovenska poskytujú podľa vlastných slov služby v štandardných lehotách a napriek rekordným denným objemom zásielok vraj doručujú balíky vyše stotisíc spokojným zákazníkom každý deň.
Namiesto infolinky, ktorú pred Vianocami vypli, odporúčajú klientom, aby navštívili ich web, kde im všetky informácie o zásielkach poskytnú formou elektronického formulára. „Tento spôsob informovania sa ukázal ako najefektívnejší a dokážeme flexibilne reagovať na vecné podnety našich zákazníkov,“ dodáva SPS.