16. júla 2021, 8:30
Čas čítania 2:39

Recenzia: The Hitman’s Wife’s Bodyguard

FILMY A SERIÁLY HITMAN’S WIFE’S BODYGUARD

Ryan Reynolds a Samuel L. Jackson sa snažia byť vtipní po druhýkrát s tými istými vtipmi. Veľmi sa im to nedarí.

Pred štyrmi rokmi sme sa dočkali celkom fajn komédie s názvom The Hitman’s Bodyguard. Dnes je v kinách pokračovanie s názvom The Hitman’s Wife’s Bodyguard a my ti povieme, či by si mal spozornieť, tešiť sa, alebo úplne snímku ignorovať. Na začiatku recenzií zvykneme opísať dej filmu, ale v tomto prípade je to irelevantné. Ani ku koncu filmu sme si vlastne neboli istí, o čom je a prečo postavy robia to, čo robia.

Kontext je však taký, že bodyguard (Ryan Reynolds) musí zachrániť Hitmana (Samuel L. Jackson), pretože ho o to požiadala Hitmanova manželka (Salma Hayek). Neskôr všetci traja začnú pracovať pre vládne zložky, ktoré chcú zabrániť tomu, aby istý grécky mafián (Antonio Banderas) rozpútal v Európe peklo a spôsobil nespočetne veľa úmrtí, pretože Európa sa chystá uvaliť na Grécko ďalšie sankcie.

Slovenská streamerka Lady Felan: Chlapi mi píšu, že si na mne „honkajú“. Rada sa na Twitchi bavím o sexe (Rozhovor) Slovenská streamerka Lady Felan: Chlapi mi píšu, že si na mne „honkajú“. Rada sa na Twitchi bavím o sexe (Rozhovor) 11. júla 2021, 9:30

Takže záporák chce „zničiť“ svet a pár idiotov sa mu v tom pokúsi zabrániť. Salma Hayek medzitým nadáva po španielsky, hoci to nie je vtipné ani po prvýkrát. Keďže však hovorí po španielsky v celých vetách, je to oveľa lepšie, ako keď tvorcovia využívajú španielsky pôvod postáv na to, aby používali známe španielske slovíčka v anglických vetách úplne náhodne, čím majú pobaviť, no v skutočnosti to vyznie absolútne ignorantsky voči všetkým príslušníkom danej národnosti.

Salma Hayek okrem toho ukazuje svoje krásne telo, čo je v jej veku 54 rokov naozaj úctyhodné. Tak schválne, ako dlho ju ešte Hollywood bude pokladať za sexuálny objekt? To je však asi všetko, čo Salma predvedie. Má jednu vtipnú scénu a inak do filmu ničím neprispeje. O niečo lepšie sú na tom Ryan Reynolds a Samuel L. Jackson. Niekoľko vtipov sa im podarí, no nie je to nič výnimočné a často recyklujú formát z prvého dielu.

Vtedy sme to ešte vnímali originálne a dalo sa na tom zasmiať, no po druhýkrát už ich hlášky a vzájomné doberanie strácajú na sile. Ich vzťah sa navyše takmer nikam neposunul. Z hľadiska komédie teda vnímame dvojku ako priemerný film. Tuším sme sa celkovo zasmiali dvakrát a bolo tam aj pár pousmiatí, takže to nazvime takým hollywoodskym štandardom.

Hitman’s Wife’s Bodyguard
Zdroj: Lionsgate

Snímka nie je len komédiou, ale aj akčnou komédiou. Na rozdiel od jednotky si však žiadnu akčnú scénu nezapamätáme. Každú jednu z nich si už videl v nejakom inom filme. Nedeje sa tu vôbec nič výnimočné, a tak opäť musíme využiť slovo priemerný. Celý film je vlastne priemerný, a to v úplne každom ohľade. Nijako ťa neurazí, poteší len máločím a jednou vecou úplne naštve.

0/10