Existujú aj špekulácie, že silonky sú len poškodené a vyradené kusy, na ktorých sa značka teraz snaží zarobiť.
Taliansky módny dom Gucci nikdy neprestane prekvapovať. High fashion gigant totiž v rámci svojej aktuálnej ponuky predstavil čierne roztrhané pančuchy s dierami či očkami.
Už samotný produkt je podivuhodný, no ešte bizarnejšia je jeho cenovka. Za zničené silonky si totiž Gucci pýta 190 dolárov, čo je v prepočte približne 163 €. Hoci by väčšina ľudí pravdepodobne zastávala názor, že pančuchy plné dier a tzv. „rýchlikov“ sú už nepoužiteľné a odsúdené na vyhodenie do koša, zákazníci Gucci sú presvedčení o opaku.
Deravý produkt, ktorý bol dostupný u známeho predajcu luxusného tovaru SSENSE, sa totiž okamžite vypredal a už je nedostupný. Silonky vyvolali rozruch aj na sociálnych sieťach. Niektorí používatelia tvrdia, že sa ich použité a zničené pančušky doma nijako nelíšia od tých s astronomickou cenovkou od Gucciho.
Jeden zásadný rozdiel tam však predsa len je. Gucci silonky majú totiž na elastickej časti vysokého pásu vytkané logo značky. „Môže mi niekto vysvetliť, prečo tieto pančuchy od Gucci za 190 dolárov vyzerajú ako keď prídem domov po prehýrenej noci o 6 ráno?“ napísal jeden z používateľov.
„Aby som bola spravodlivá, pri výrobe siloniek sme museli pletací stroj naprogramovať tak, aby to vyzeralo roztrhane. Predpokladám, že je to pletené týmto spôsobom, rovnako ako tričká s týmto vzhľadom,“ uviedla pre Daily Mail módna návrhárka Natalia Fender po tom, čo sa začali objavovať špekulácie, že silonky sú len poškodené a vyradené kusy, na ktorých sa značka teraz snaží zarobiť.