Nová kampaň apeluje na lokálnosť, dôležitosť kúpy slovenských výrobkov a ich uprednostnenie pred zahraničnými produktmi.
Mnohí Slováci museli kvôli svetovej pandémii posledných pár mesiacov stráviť doma. Tieto náročné dni prežili aj vďaka svojim obľúbeným slovenským produktom. Plnú chladničku však mali iba vďaka tomu, že ľudia, ktorí sa podieľajú na ich výrobe, podstúpili zvýšené riziko pri práci.
Iniciatíva #zachranuJEME, za ktorou stojí Ryba Košice a jej dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, spája slovenských výrobcov a vyzýva spotrebiteľov, aby na lokálne produkty nezabudli ani teraz. Hoci sa momentálne môže zdať, že to najhoršie je za nami, následky pandémie budeme cítiť ešte dlho prostredníctvom rán, ktoré utŕžila naša ekonomika.
Kampaň preto apeluje na lokálnosť, dôležitosť kúpy slovenských výrobkov a ich uprednostnenie pred zahraničnými produktmi. A kto iný by mal spojiť lokálnych výrobcov a vyzvať zákazníkov k solidarite ako naša národná pochúťka z Treskoslovenska, krajiny milovníkov pravej Treskoslovenskej tresky?
Kampaň, ktorá prebieha na sociálnych sieťach a webe www.zachranujeme.sk, využíva to, ako radi sa ľudia fotia s jedlom, hoci na to nemajú žiadny dobrý dôvod. Teraz ho konečne dostali. Každá fotka so slovenským produktom a kampaňovým hashtagom #zachranuJEME sa stáva nielen prejavom podpory domácich výrobkov, ale aj možnosťou vyhrať chutné zásoby.