Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 23. 1. 2021 meniny má Miloš

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
4. marec 2020, 11:53
Čas čítania: 1:06

Nová 911-ka Turbo S má až 650 koní a stovku zvládne za 2,7 sekundy!

Srdcom verzie Turbo S je 3,8-litrový šesťvalec.

Martin Mičuda
4. marec 2020, 11:53
Čas čítania: 1:06
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok
Nová 911-ka Turbo S má až 650 koní a stovku zvládne za 2,7 sekundy!
Zdroj: porsche.com

Najnovšia generácia Porsche 911 sa ukázala svetu koncom roka 2018, no na ženevský autosalón bola naplánovaná jeho ikonická verzia Turbo S. Tú teraz predstavili a aj keď to tak na prvý pohľad možno nevyzerá, opticky sa od svojich slabších súrodencov naozaj dosť líši. Ako dôkaz poslúži najmä fakt, že vpredu sú blatníky širšie až o 45 a vzadu o 20 milimetrov.

 

Nová 911-ka Turbo S má až 650 koní a stovku zvládne za 2,7 sekundy!
Zdroj: newsroom.porsche.com

 

NAČÍTAŤ ČLÁNOK BEZPLATNE
Predplať si REFRESHER+ a získaj ďalšie výhody

Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 1627 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.

VIAC O PREDPLATNOM
Kedykoľvek ho jednoducho zrušíš
Už od 2.99 € mesačne
S REFRESHER+ môžeš získať tieto benefity
VIAC

V zadnej časti má teda táto 911-ka šírku až 1,9 metra, za čo pochopiteľne môže rozšírený rozchod kolies. Inak riešený je predný i zadný nárazník, kde si miesto našla hranatá štvorica koncoviek výfuku. Ako kupé, tak i kabriolet dostali viaceré aktívne aerodynamické prvky – klapky na reguláciu prívodu vzduchu vpredu či zadné výsuvné krídlo. Štandardom sú 20" kolesá vpredu (255/35) a až 21" vzadu (315/30)

 

Interiér sa nesie v dobre známom duchu novej generácie, ktorá spája športovosť a luxus viac ako kedykoľvek predtým. Prešívanými sedadlami má automobilka odkazovať na 1. generáciu 911 Turbo (930). Samozrejme, aj tu evidujeme digitálne budíky po stranách centrálneho analógového otáčkomera a 10,9" dotykovú obrazovku infotainmentu PCM. 

 

Nová 911-ka Turbo S má až 650 koní a stovku zvládne za 2,7 sekundy!
Zdroj: newsroom.porsche.com

 

Srdcom verzie Turbo S má byť úplne nový, plochý, 3,8-litrový šesťvalec, ktorý dopujú 2 turbodúchadlá. Nové je aj vstrekovanie, sací systém, chladenie či výfukové potrubie. Na výsledku je to naozaj badať – 478 kW / 650 koní a 800 Nm. To je o 70 koní a 50 Nm viac ako u predchodcu. Zaujímavosťou však je to, že tentokrát Porsche predstavilo len výkonnejší variant Turbo S a vyhotovenie Turbo nie. 

 

 

Tak či onak, o prenos sily na všetky štyri kolesá sa stará 8-stupňové PDK. Aj vďaka nej dokáže novinka akcelerovať na stovku za 2,7 sekundy a uháňať rýchlosťou až 330 km/h. Podvozok Porsche Active Suspension Management navyše znižuje svetlú výšku o 10 milimetrov oproti štandardným verziám. 

 

Ceny sú nasledovné – 911 Turbo S začína v Nemecku na čiastke od 216-tisíc €, zatiaľ čo vyhotovenie 911 Turbo S Cabriolet od 230-tisíc €.

 

Zobraziť galériu 11
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: porsche.comFoto: porsche.comNáhľadový obrázok: porsche.com Tagy: porsche, 911, turbo, turbo S, Autosalón Ženeva 2020
Pridaj sa k tým, ktorí nás podporili. Predplať si R+ VIAC
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.