Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
21. septembra 2017, 0:28
Čas čítania 0:00
Ľuboš Č.

Nenávistná kampaň voči Netflixu? Kdeže. Spoločnosť len predstavuje stand-up špeciál nabitý známymi komikmi

FILMY A SERIÁLY NETFLIX
Uložiť Uložené

69. ročník Emmy vyhodnotil najlepšie seriály súčasnosti a zároveň vniesol svetlo do záhadnej billboardovej kampane Netflix is a joke.

Začiatkom septembra sa na billboardoch v New Yorku a Los Angeles na bielom pozadí objavil provokujúci nápis Netflix is a joke, v preklade Netflix je vtip. Spočiatku sa myslelo, že za billboardy je zodpovedná nespokojná skupina divákov, pravda sa však ukázala na nedeľnom udeľovaní cien Emmy. Netflix počas programu odhalil, že nápisy sú rafinovanou súčasťou ich marketingu a propagáciou nového stand-up špeciálu, v ktorom sa divákom (okrem iných) predstaví známe kvarteto amerických komikov Dave Chappelle, Ellen DeGeneres, Jerry Seinfeld a Chris Rock. Nová show tak jasne demonštruje plány Netflixu konkurovať HBO, ktoré v stand-up žánri doposiaľ dominovalo. Vydarenú upútavku, v ktorej menovaní komici vstupujú do natáčania House of Cards, Stranger Things a ďalších populárnych seriálov od Netflixu, nájdete nižšie.   

Domov
Zdieľať
Diskusia