Slabšia marketingová kampaň a zlé prvé ohlasy mohli ovplyvniť čísla sledovanosti.
Fanúšikovia filmového univerza Cloverfield sa počas Super Bowlu dočkali prekvapenia, ktoré asi nikto nečakal. Nie len, že uvideli prvý trailer pre očakávaný tretí film The Cloverfield Paradox, ale rovno po zápase si ho mohli na Netflixe aj pozrieť.
Ako teda dopadol napríklad v porovnaní s decembrovým (prosinec) vydaním fantasy kriminálky Bright? The Cloverfield Paradox za 7 dní zhliadlo 5 miliónov divákov. Bright si na druhú stranu stihlo pozrieť 11 miliónov len za 3 dni.
Tieto čísla sú nepochybne spôsobené marketingovou kampaňou. Zdá sa ale, že Netflix od začiatku vedel, do čoho ide. Po odkúpení práv od Paramountu za 50 miliónov dolárov, plus ďalších 5 miliónov za odvysielanie traileru počas Super Bowlu, sa môže zdať logické, že nechceli ďalej na tomto projekte míňať.
Netflix sa teda na mieste rozhodol, že film vypustí a tým poteší fanúšikov skôr, než začnú vychádzať prvé kritiky. Prvý deň si The Cloverfield Paradox pozrelo 786 000 divákov, ale ako už teraz vieme, čísla začali pomaly upadať.
Nepomáhali ani prvé recenzie. Tie totiž neboli ani zďaleka pozitívne. Dokonca film označovali ako "mizernú prácu", ale svoje miesto medzi fanúšikmi si našiel. Teraz však budeme musieť čakať na štvrtý film z tohto univerza, ktorý producent J. J. Abrams považuje za "šialený." Našu recenziu pre The Cloverfield Paradox si môžete prečítať tu.