Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 7. 12. 2019 meniny má Ambróz

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
16. jún 2019, 20:21

Letné kasové prepadáky: Men in Black bez Willa Smitha a Dark Phoenix bez Wolverina (Box Office)

Tohtotýždňové tržby opäť s dvomi novinkami.

Dominik Vetrák
16. jún 2019, 20:21
Letné kasové prepadáky: Men in Black bez Willa Smitha a Dark Phoenix bez Wolverina (Box Office)
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Bez zbytočných rečí, poďme najskôr na top 5 najčítanejších článkov na Filmkulte za posledných 7 dní. Na poslednej priečke je správa od režisérov Endgame o tom, že v zálohe ešte majú jeden film s Captainom America. Ostáva dúfať, že sa Chris Evans rozhodne ešte raz makať v posilke natoľko, aby mal zadok Ameriky. Na 4. priečke je posledná epizóda Chernobylu, ktorá mala vtedy na IMDb 10/10.

 

3. najčítanejším článkom je kvíz o seriáli Chernobyl. Na priečke číslo 2 je zase Iron Man a jeho fu*k you Thanosovi, no a najčítanejším článkom je zase raz Chernobyl (toľko k tomu, že vás už tie články nezaujímajú). Tentoraz je to správa od ruských komunistov, ktorí chcú seriál zrušiť a tvorcov žalovať.

 

Vrchol rebríčka box office podľa očakávania ovládlo Men in Black. Avšak, ani zďaleka to nebolo také jednoznačné víťazstvo. V USA a Kanade získali za otvárací víkend chabých 28 miliónov dolárov (pravdepodobne tam nepadne ani stovka), zatiaľ čo zachraňoval zvyšok sveta. Odtiaľ do kasy natieklo 73 miliónov, čo snímku v celosvetovom ponímaní radí nad hranicu 100 miliónov dolárov zarobených v kinách. 

 

 

To je však nesmierne málo. Aj Aladdin dokázal celosvetovo zarobiť 120 miliónov dolárov, a to je v kinách už 4. týždeň. Pre Disneyho ide o obrovský hit a je to úplne zaslúžené. Vôbec by nás neprekvapilo, keby sa odkleplo aj prípadné pokračovanie. Niečo nám hovorí, že Will Smith by nenamietal. A komerčný hit už potreboval aj Guy Ritchie. V redakcii sme tak nadmieru spokojní. 

 

Späť však k Men in Black 4. Soft reboot sa v žiadnom prípade nepodaril a my sme radi, že sa značka nebude takto bolestivo dojiť aj naďalej a ďalšia časť nepríde. Neradi staviame taký negatívny názor. Nakoniec, máme radi režiséra (F. Gary Gray), samotnú sériu a aj hercov, no toto bolo fakt zlé (naša recenzia tu). S rozpočtom 110 miliónov (len na natočenie snímky) bude mať Sony ešte problémy dostať sa do zelených čísel. 

 

Niečo také sa určite nepodarí Dark Phoenix. Sám režisér Simon Kinberg sa už verejne ospravedlnil a zobral na seba aj finančný neúspech. Ohľadom ukončenia tejto ságy sme smútili už naposledy a taktiež v recenzii, pohneme sa tak rovno k číslam. Po vyše 10 dňoch  v kinách má snímke na konte veľmi slabých 204 miliónov dolárov. Navyše ju už čoskoro úplne zomelie konkurencia. Už budúci víkend v USA štartuje nová Detská hra a taktiež Toy Story 4.

 

 

 

Godzilla 2 má na konte už 340 miliónov, rýchlo však v rebríčku padá a tá pol miliarda je už asi nedostihnuteľná. Zatiaľ čo za prvých 10 dní zarobila celosvetovo 290 miliónov dolárov, za posledných 7 dní tržby výrazne klesli (len 50 melónov z celého sveta). Pripočítaj si k tomu narastajúcu konkurenciu a Godzilla je v problémoch. Snáď sa jej stretu s Kongom bude dariť oveľa viac, inak sa s ňou naozaj na istý čas rozlúčime. 

Tržby už pomaly klesajú aj Johnovi Wickovi, no tá tristovka by mala padnúť, čo bude pre štúdio Lionsgate veľkým úspechom. Novinkou v americkách kinách je aj Shaft, tretia časť obľúbenej série, v ktorej sa stretnú tri generácie Shaftovcov. Má ísť o podarenú akčnú komédiu, ktorej, ako inak, kraľuje Samuel L. Jackson (veľa nadáva).

 

Slovenskej premiéry sa ale nedočkáme. A rovnako tak sa nedočká nikto iný. Premiéru mimo USA zaobstará Netflix (podobne ako v prípade Annihilation). Shaft bude na streamovacej platforme dostupný 28. júna.

 

 

Na koniec už klasicky spomíname Avengerov, na ktorých oddaní fanúšikovia stále chodia do kina. Nestačilo to však na to, aby sa zmestili do TOP 10. Do nej sa už zrejme nevráti. Jedine, že by premiéra Spider-Mana rapídne boostla záujem o Endgame a Spideyho interakcie s Tonym. Niečo nám hovorí, že sa ešte nejakým spôsobom vo filme objaví. Minulý týždeň som sa pomýlil a prehlásil, že do zdolania Avatara im chýba už len 47 miliónov.

 

Bolo to však 58 miliónov a až dnes, po týždni, je to 45. Pomaly sa to blíži a ja osobne si stále myslím, že s príchodom Spideyho sa Endgame skutočne preženie cez Avatara. Akurát sa to stane nestane skôr než koncom júla. A následne už Avengerov budú postupne sťahovať z programu aj všetky multiplexy. Takýto napínavý box office súboj sme tu ale nemali skutočne dlho a my si ho užívame. 

 

PS: Premiérovala aj Jarmuschova zombie komédia Dead Don’t Die. Vôbec sa jej však nedarilo (a to ani na poli recenzií). Celosvetovo za prvý víkend zarobilo 5 a pol milióna dolárov. Čaká ju však premiéra v niektorých ďalších teritóriách a aj na domácej pôjde štartovala len v niečo vyše 600 kinách. Priemerne sa ale štartuje v približne 3 000 kinách. 

 

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 

Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N Men in Black: International $28,500,000 N $102,200,000 1.
2. N The Secret Life of Pets 2 $23,800,000 -49.0% $154,544,390 2.
3. 2.  Aladdin $16,712,000 -32.3% $724,846,314 4.
4. 1.  Dark Phoenix $9,005,000 -72.6% $204,267,350 2.
5. 3. Rocketman

$8,800,000

-36.3%

$101,798,756

3.
6. 4.   Shaft $8,315,000

N

$8,315,000* 1.
7. 5. Godzilla: King of the Monsters $8,105,000 -47.5% $339,488,172 3.
8. 6.  John Wick 3: Parabellum $6,100,000 -17.8% $276,126,905 5.
9. 7. Late Night $5,136,734 +1,985.5% $5,990,027 2.
10.  8. Ma $3,610,000 -53.9% $51,749,995 3.
Prekoná nakoniec Endgame tržby Avatara?
Áno
150 hlasov
Nie
82 hlasov
Ohodnoť článok
4
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.