Reklamná agentúra BBDO sa opäť rozhodla otvoriť diskusiu o ženskej menštruácii. V novej kampani sa zamýšľa nad tým, či by sme boli viac v pohode, keby sme ju mali všetci.
Skús si predstaviť, ako by vyzeral tvoj život, ak by bola menštruácia úplne bežná pre každého. Zvláštna predstava? Práve na toto sa snaží nájsť odpoveď Thinx, americká značka spodného prádla. V najnovšej reklame búrajú všetky predsudky a do trápnych či nepríjemných situácií, ktoré zažívajú iba ženy, priviedli mužov.
Reklama na špeciálnu spodnú bielizeň
Thinx sú špeciálne navrhnuté nohavičky, ktoré fungujú ako alternatíva k iným ženským hygienickým produktom, ako sú tampóny či vložky. Toto bude ich prvá celoplošná reklama v Spojených štátoch a podľa Adweek im pomôže predovšetkým zvýšiť povedomie o značke. Zástupkyňa reklamnej agentúry pre Adweek povedala, že otvárať diskusiu o veciach, o ktorých sme sa doposiaľ nevedeli rozprávať, je súčasťou ich firemnej DNA.
Hoci celé video má vyše minúty, v televízii a online sa bude zobrazovať len 15- alebo 30-sekundový spot. Scény s krvou v televízii zobrazovať nebudú, zákony v USA to zakazujú. Tak či onak je to veľký krok vpred od známej modrej tekutiny, ktorá značne skresľuje menštruáciu a zároveň sťažuje najmä mladým dievčatám otvorene o nej hovoriť. Firma preto dúfa, že ich kampaň pomôže rozpútať diskusiu o ženskom tele a menštruácii.
V reklame môžeš vidieť typické situácie, s ktorými sa počas svojho života dievčatá a ženy stretávajú nespočetne veľakrát. Oznamujú rodičom prvú menštruáciu, zobúdzajú sa na fľakatej posteľnej bielizni a nachádzajú škvrny aj na oblečení. Klasický trapas s rozsypanými vložkami z batoha alebo rýchle zháňanie tampónov v prípade potreby vo videu tiež nechýbajú. V závere reklamy sa tvorcovia zamýšľajú, či by sme boli všetci viac v pohode, ak by sme mali menštruáciu bez ohľadu na pohlavie.
BDOO sa v posledných rokoch zamerala práve na podobné témy, ktovie, čo od nich môžeme očakávať nabudúce. Nateraz si však pozri celú reklamnú kampaň tu: