Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
9. októbra 2019 o 9:28
Čas čítania 0:00
Tímea Krauszová

Reklama ukazuje, ako by vyzeral svet, keby menštruovali aj muži. Americká značka dúfa, že zbúra predsudky

ZAUJÍMAVOSTI ŽENSKÉ ZDRAVIE
Uložiť Uložené

Reklamná agentúra BBDO sa opäť rozhodla otvoriť diskusiu o ženskej menštruácii. V novej kampani sa zamýšľa nad tým, či by sme boli viac v pohode, keby sme ju mali všetci.

Skús si predstaviť, ako by vyzeral tvoj život, ak by bola menštruácia úplne bežná pre každého. Zvláštna predstava? Práve na toto sa snaží nájsť odpoveď Thinx, americká značka spodného prádla. V najnovšej reklame búrajú všetky predsudky a do trápnych či nepríjemných situácií, ktoré zažívajú iba ženy, priviedli mužov.

Reklama na špeciálnu spodnú bielizeň

Thinx sú špeciálne navrhnuté nohavičky, ktoré fungujú ako alternatíva k iným ženským hygienickým produktom, ako sú tampóny či vložky. Toto bude ich prvá celoplošná reklama v Spojených štátoch a podľa Adweek im pomôže predovšetkým zvýšiť povedomie o značke. Zástupkyňa reklamnej agentúry pre Adweek povedala, že otvárať diskusiu o veciach, o ktorých sme sa doposiaľ nevedeli rozprávať, je súčasťou ich firemnej DNA.

Odporúčané
Slovenská reklama si uťahuje z hitu Dragostea Din Tei. Je horšie počúvať skupinu O-Zone alebo nevedieť zaspať? Slovenská reklama si uťahuje z hitu Dragostea Din Tei. Je horšie počúvať skupinu O-Zone alebo nevedieť zaspať? 4. októbra 2019 o 22:22

Hoci celé video má vyše minúty, v televízii a online sa bude zobrazovať len 15- alebo 30-sekundový spot. Scény s krvou v televízii zobrazovať nebudú, zákony v USA to zakazujú. Tak či onak je to veľký krok vpred od známej modrej tekutiny, ktorá značne skresľuje menštruáciu a zároveň sťažuje najmä mladým dievčatám otvorene o nej hovoriť. Firma preto dúfa, že ich kampaň pomôže rozpútať diskusiu o ženskom tele a menštruácii.

V reklame môžeš vidieť typické situácie, s ktorými sa počas svojho života dievčatá a ženy stretávajú nespočetne veľakrát. Oznamujú rodičom prvú menštruáciu, zobúdzajú sa na fľakatej posteľnej bielizni a nachádzajú škvrny aj na oblečení. Klasický trapas s rozsypanými vložkami z batoha alebo rýchle zháňanie tampónov v prípade potreby vo videu tiež nechýbajú. V závere reklamy sa tvorcovia zamýšľajú, či by sme boli všetci viac v pohode, ak by sme mali menštruáciu bez ohľadu na pohlavie.

BDOO sa v posledných rokoch zamerala práve na podobné témy, ktovie, čo od nich môžeme očakávať nabudúce. Nateraz si však pozri celú reklamnú kampaň tu:

 

Domov
Zdieľať
Diskusia