Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 17. 8. 2022 meniny má Milica

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Zaujímavosti - Zábava

Reklama ukazuje, ako by vyzeral svet, keby menštruovali aj muži. Americká značka dúfa, že zbúra predsudky

Reklamná agentúra BBDO sa opäť rozhodla otvoriť diskusiu o ženskej menštruácii. V novej kampani sa zamýšľa nad tým, či by sme boli viac v pohode, keby sme ju mali všetci.

Timea Krauszová
9. október 2019, 9:28 Čas čítania: 0:00
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
Zaujímavosti - Zábava
1
Timea Krauszová
9. október 2019, 9:28

Reklama ukazuje, ako by vyzeral svet, keby menštruovali aj muži. Americká značka dúfa, že zbúra predsudky

Reklamná agentúra BBDO sa opäť rozhodla otvoriť diskusiu o ženskej menštruácii. V novej kampani sa zamýšľa nad tým, či by sme boli viac v pohode, keby sme ju mali všetci.

Timea Krauszová
9. október 2019, 9:28
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Skús si predstaviť, ako by vyzeral tvoj život, ak by bola menštruácia úplne bežná pre každého. Zvláštna predstava? Práve na toto sa snaží nájsť odpoveď Thinx, americká značka spodného prádla. V najnovšej reklame búrajú všetky predsudky a do trápnych či nepríjemných situácií, ktoré zažívajú iba ženy, priviedli mužov.

Reklama na špeciálnu spodnú bielizeň

Thinx sú špeciálne navrhnuté nohavičky, ktoré fungujú ako alternatíva k iným ženským hygienickým produktom, ako sú tampóny či vložky. Toto bude ich prvá celoplošná reklama v Spojených štátoch a podľa Adweek im pomôže predovšetkým zvýšiť povedomie o značke. Zástupkyňa reklamnej agentúry pre Adweek povedala, že otvárať diskusiu o veciach, o ktorých sme sa doposiaľ nevedeli rozprávať, je súčasťou ich firemnej DNA.

 

 

Hoci celé video má vyše minúty, v televízii a online sa bude zobrazovať len 15- alebo 30-sekundový spot. Scény s krvou v televízii zobrazovať nebudú, zákony v USA to zakazujú. Tak či onak je to veľký krok vpred od známej modrej tekutiny, ktorá značne skresľuje menštruáciu a zároveň sťažuje najmä mladým dievčatám otvorene o nej hovoriť. Firma preto dúfa, že ich kampaň pomôže rozpútať diskusiu o ženskom tele a menštruácii.

 

V reklame môžeš vidieť typické situácie, s ktorými sa počas svojho života dievčatá a ženy stretávajú nespočetne veľakrát. Oznamujú rodičom prvú menštruáciu, zobúdzajú sa na fľakatej posteľnej bielizni a nachádzajú škvrny aj na oblečení. Klasický trapas s rozsypanými vložkami z batoha alebo rýchle zháňanie tampónov v prípade potreby vo videu tiež nechýbajú. V závere reklamy sa tvorcovia zamýšľajú, či by sme boli všetci viac v pohode, ak by sme mali menštruáciu bez ohľadu na pohlavie.

 

BDOO sa v posledných rokoch zamerala práve na podobné témy, ktovie, čo od nich môžeme očakávať nabudúce. Nateraz si však pozri celú reklamnú kampaň tu:

 

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: adweek.comNáhľadový obrázok: YouTube / Thinx
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy zaujímavosti
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.