Z najnovších prieskumov sa dozvedáme, čo Slováci najradšej sledujú v televízii a aké rádio preferujú.
Tri štvrtiny Slovákov stále aktívne sledujú televíziu. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu, ktorý od 7. januára do 23. júna realizovala na vzorke 4178 respondentov spoločnosť MEDIAN SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media, informuje TASR. Sledovanosť všetkých televízií v prvom a druhom kvartáli 2019 dohromady dosahuje 75 %, celkovo ju sledovalo takmer 3,4 milióna divákov.
Lídrom je podľa prieskumu Televízia Markíza, ktorá dosiahla 41 % sledovanosti. Na druhom mieste sa umiestnila TV JOJ s 29 % a najlepšiu trojicu uzatvára RTVS, ktorú sleduje 20 % Slovákov.
TASR informuje aj o celkovej počúvanosti rádií v prvom polroku 2019. Celková počúvanosť je na úrovni 60 %, pričom na prvom mieste nájdeme Rádio Expres s 18 %, nasleduje Rádio Slovensko so 16 % a do najlepšej trojice sa s 10 % zmestilo aj Fun Rádio. Pod dvojcifernou percentuálnou hranicou ešte umiestnili Rádio Europa 2, Rádio Jemné, Rádio Regina a Rádio Vlna.