- produkty a služby určené pre osoby staršie ako 18 rokov
- sex, nahotu a iný NSFW obsah
- násilie, krv alebo obsah nevhodný pre citlivé povahy
Originálny nápad už mnohí ľudia skritizovali.
Francúzska značka spodnej bielizne Henriette H sa nebojí kontroverzie. Nevznikla vôbec dávno, ale už si získala srdcia mnohých žien po celom svete. Na Instagrame si v jej nohavičkách zapózovala Emily Ratajkowski, a tak sa postupne značka dostáva do širšieho povedomia ľudí.
Vyrába najmä spodnú bielizeň, ktorá nie je vôbec všedná. Nájdeš na nej čipky, krajky či trefné nápisy vo francúzštine aj angličtine, ženy sa preto nehanbia navštíviť jej butik na populárnej ulici Château d'eau.
Ako informovali Stratégie, butik si značka otvorila na tejto ulici možno aj z dôvodu, že pred dvomi stovkami rokov na nej pôsobilo veľké množstvo verejných domov, kde si muži chodievali obhliadnuť a užiť so ženami.
Ženy tam postávali vo výkladoch a vábili potenciálnych zákazníkov, ako by si to dnes mohol vidieť v Red Light Districte v Amsterdame, a tak na túto tradíciu chcela značka nadviazať.
V butiku preto skúšobné kabínky umiestnili priamo do výkladu. V praxi to znamená, že ak si žena chce vyskúšať spodnú bielizeň na mieste, musí sa postaviť do výkladu a je už len na jej slobodnom rozhodnutí, či si zatiahne záves, aby na ňu ľudia nevideli, alebo sa svojou postavou svetu pochváli.
Majiteľka značka Sarah Staglianová nevníma umiestnenie kabínok ako problematické. Upozorňuje na to, že rozhodnutie odhaliť sa a na chvíľu sa stať sexuálnym objektom vo výklade záleží od individuálnej zákazníčky.
Samozrejme, objavila sa už aj kritika, že v dnešnej spoločnosti by takéto kabínky nemali čo hľadať, avšak ona sama konštatuje, že koniec koncov predáva nohavičky. Na predaj spodnej bielizne predsa potrebuje ženské stehná či zadok, pretože inak sa nohavičky spropagovať nedajú.