Spoločnosť Coca-Cola dnes oznámila partnerstvo medzi svojou značkou Coca-Cola Zero a filmom SKYFALL™, dychtivo očakávaným 23. pokračovaním bondovskej série, ktoré sa dostane do kín už tento rok na jeseň. Partnerstvo bude podporené novým, štýlovo čiernym d
Spoločnosť Coca-Cola oznámila partnerstvo medzi svojou značkou Coca-Cola Zero a filmom SKYFALL™, dychtivo očakávaným 23. pokračovaním bondovskej série, ktoré sa dostane do kín už tento rok na jeseň. Partnerstvo bude podporené novým, štýlovo čiernym dizajnom nápojov Coca-Cola Zero.
SKYFALL™ je bezpochyby jedným z najočakávanejších filmov a nás veľmi teší, že sa na ňom môžeme podieľať a prehlbovať spoluprácu s jednou zo svetovo najobľúbenejších filmových sérií. James Bond je globálna kultúrna ikona, ktorá je vzhľadom k svojmu energickému správaniu pre nápoj Coca-Cola Zero absolútne dokonalým partnerom,“ hovorí Daniela Paličková, PR manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko.
Coca-Cola Zero novým partnerstvom nadväzuje na úspešnú spoluprácu z roku 2008, keď sa objavila v bondovskej snímke Quantum of Solace. Tentoraz bude Coca-Cola Zero, osviežujúca kombinácia skvelej chuti a nulového cukru, lákať fanúšikov, abyv sebe "prebudili agenta 007".
V snímke SKYFALL™, 23. pokračovaní najdlhšej filmovej série všetkých čias, sa vracia Daniel Craig ako James Bond, agent 007 z románov Iana Fleminga. V tomto diele prejde zaťažkávacou skúškou predovšetkým Bondova lojalita k riaditeľke britskej tajnej služby M, ktorú dobehnú tiene minulosti. MI6 čelí útoku a agent 007 musí hrozbu nájsť a zničiť bez ohľadu na to, aké osobné obete bude musieť priniesť. Snímku zrežíroval skúsený Sam Mendes, produkcie sa ujala firma Alberta R. Broccoliho EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios a Sony Pictures Entertainment.