Malé dievčatko stratí na ulici svojho plyšového medveďa, ktorý sa dostane do rúk experimentujúceho vedca.
PETA a agentúra VMLY&R natočili reklamu snažiacu sa metaforickým spôsobom poukázať na krutosť testovania na zvieratách. Na začiatku videa pozorujeme dievča, ktorej na zem spadne jej plyšový medvedík. Toho zbadá tajomný vedec a jej hračku si zoberie do laboratória.
Tam už ale plyšový medveď pozoruje ďalších, jemu podobných, kandidátov na smrť. Plyšová hračka je pripútaná na lôžko a do jej očí vedec vpichne injekciu s neznámym obsahom. Hlavu medveďa následne ostrihá a do jeho tela pridáva ďalšie látky, pričom neskôr začne telo pitvať.
Aj takto sa PETA tentokrát rozhodla vyhnúť reálnym záberom zo zvieracích bitúnkov. Podobný druh reklamy je pre citlivejšieho diváka dozaista znesiteľnejší a jej výpovedná hodnota sa zrejme tak či onak zachová.
Heslo organizácie môžete nájsť umiestnené napríklad na ich YouTube účte, kde PETA píše, že zvieratá nemajú slúžiť k našej konzumácii, na naše obliekanie, experimentovanie, používanie na zábavu, alebo na zneužívanie akýmkoľvek iným spôsobom.