Metropola východu sa pokúsila ušetriť na grafikovi, čo sa im v konečnom dôsledku vypomstilo viac, než mohli očakávať.
Košice sa po dlhých rokoch prednedávnom dočkali rozsiahlej rekonštrukcie hlavnej stanice, ktorá síce trvala dlho, no výsledok v konečnom dôsledku predsa len stojí za to. Hlavná budova je o niečo reprezentatívnejšia, nasťahovali sa do nej atraktívnejšie prevádzky a obyvatelia metropoly východu sa za ňu aspoň nemusia hanbiť. Aj keď, asi by bolo fajn popracovať na tom, aby sa v okolí nezrdžiavali bezdomovci.
Prevádzkovatelia však už na prvý pohľad šetria všade, kde sa dá a dôkazom je aj najnovšia iniciatíva. V spolupráci s lokálnym portálom KOŠICE:DNES totiž hlavná stanica zorganizovala súťaž o najkrajšie logo, ktoré by sa následne malo aplikovať do praxe.
Ľahkou bizarnosťou je aj samotná výhra - zájazd pre dve osoby do českého pivovaru, čo sa v konečnom dôsledku odrazilo aj na záujme samozvaných grafikov a už po pár pokusoch vám bude jasné, že sa do súťaže prihlásili presne tí, ktorým táto odmena vyhovuje. Pred pár desiatkami hodín stránka zverejnila na Facebooku všetky doteraz zaslané pokusy a slovenský internet sa právom zabáva. Veď posúďte sami.
Edit: Podľa popisu na stránke košickej stanice sa do súťaže môžu prihlásiť aj deti a úplní amaterí, keďže víťazný návrh sa na záver dostane do rúk profesionálneho grafika. Už je len záhadou, prečo ponúka Stanica Košice výlet do pivovaru deťom.