Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
7. októbra 2017, 12:00
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)

REFRESHER
Uložiť Uložené

Hlava FCK THEM, organizátor FASHION DEALã, majiteľ značky PAY. a zástanca urban kultúry Yaksha nám porozprával o všetkom aktuálnom.

V spojitosti so zverejnením informácie o poslednom ročníku udalosti FASHION DEALã sme vám sľubovali aj rozsiahly rozhovor s jej organizátorom Yakshom, v ktorom sme mali v pláne všetkým priblížiť celú problematiku. Keďže už máme za sebou aj nateraz poslednú pražskú zastávku v industriálnych priestoroch holešovickej Továrne, je ideálny čas na malú rekapituláciu toho, čo sa vlastne za päť pokračovaní stihlo udiať. Dnes vám teda prinášame vyčerpávajúci rozhovor s hlavou FCK THEM, organizátorom FASHION DEALã, majiteľom značky PAY. a tiež zástancom urban kultúry, ktorý pre ňu robí veľa skoro polovicu svojho života. Yaksha sa definitívne poslednýkrát vyjadril aj ku kauze Mojej Reči, v ktorej ho chalani viackrát spomínali, takže sa k nej od dnešného dňa už nemusíme ďalej vracať. Teraz sa už ale pohodlne usaď a poďme na to. 

 

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)
Zdroj: @aukay_35mm

Čau, Yaksha. Na úvod nám prosím prezraď, ako sa momentálne máš a aké si mal leto.

Ahoj, leto bolo fajn, no ušlo rýchlejšie, ako som si ho vobec začal uvedomovať. Každopádne, sa už teraz teším na svah.

Máš za sebou úspešnú zastávku FASHION DEALã v bratislavskej Starej tržnici. Dokázal by si ju porovnať s predošlými ročníkmi?

Bratislavskú zástavku s podtitulom GALLERY OF STREET CULTURE považujem za jeden z najvýznamnejších projektov, ktoré som kedy pripravil. Už keď som chystal samotný koncept FASHION DEALã, tak som vedel, že chcem, aby umenie malo výrazné miesto na tomto evente, takže keď som prišiel na obhliadku Starej tržnice, tak som si okamžite predstavil obrovskú galériu a po potvrdení zo strany tržnice som hneď začal pracovať s touto myšlienkou. Porovnanie s predošlými ročníkmi je v podstate nemožné, a to zo všetkých možných faktorov. Na predošlých slovenských ročníkoch som pracoval s industriálními priestormi, v ktorých som v podstate širokú verejnosť oboznamoval s tým, čo vlastne má FASHION DEALã byť.

Získaval pozornosť pre event a budoval mu meno, takže do tržnice som už vedel, že dostanem masu ludí, čo bol zároveň tlak na to, aby som to spravil na vysokej úrovni a aby to malo skutočný prínos pre kultúru. A to nemyslím len subkultúru, ktorú tento projekt zastrešuje. Ďalšia vec, ktorá sa nedá porovnať s predošlými ročníkmi boli náklady. Posledný slovenský ročník bol drahší, ako všetky predošlé eventy dokopy, no myslím, že to bolo aj vidieť a návštevníci to ocenili. Len samotný materiál, ktorý som kúpil na výstavbu galérie, vážil viac ako 1 tonu a táto stavba vznikla len pre tri dni konania eventu, čo myslím bolo bláznivo milé.))

Zaujímalo by ma tiež porovnanie s pôvodnou myšlienkou. Skús nám teda prezradiť, nakoľko sa aktuálny koncept FD zhoduje s prvotným nápadom, ktorý sa zrodil v tvojej hlave. Musel si absolvovať aj nejaké kompromisy, resp. vysníval si si niečo, čo nebolo možné zrealizovať?

Povodná myšlienka bola, aby som ukázal širokej verejnosti všetky elementy urban kultury a pre každý ročník dal priestor vždy niektorému z elementov výraznejší priestor, čo sa podarilo. Ročníkom GALLERY OF STREET CULTURE som si splnil jeden z vysnívaných nápadov, a to ukázať diela umelcov, ktorí vystavujú rôzne po svete vo významných galériach, no u nás sme ich ešte nemali možnosť vidieť. Konkrétne diela od PASTA ONER som chcel mať na FD od úplného začiatku a trvalo mi skoro 3 roky, kým sa mi ho podarilo presvedčiť, aby svoju prácu spojil s menom nášho eventu. Nakoniec sa mu priestor a koncept tak zapáčill, že prizval ďalších významných umelcov, takže v takomto rozsahu som si to v podstate ani na začiatku nevysníval. Menovite šlo o Jana Kalaba, ktorý prizval ďalej Michala Škapu, Martina Krajca, Karla Štedrého, Michala Cimalu a Jakuba Hubálka. Neviem, či si to vôbec niekto uvedomuje, no GALLERY OF STREET CULTURE bola jedna z najvýznamnejších výstav súčasných umelcov z Česka na Slovensku.

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)
Zdroj: Yaksha

Dnes sme sa tu zišli primárne kvôli zverejneným informáciám, ktoré vedú k tomu, že zastávka v Prahe bola poslednou vôbec. Je to teda skutočne pravda alebo len clickbait?

Musel som si dať vyhladať do googlu slovo clickbait a teraz keď už poznám význam tohto slova, tak môžem s čistým svědomím povedať, že o žiadny clickbait z mojej strany nešlo.

Všetkých teda zaujíma, prečo...

Často jednám impulzívne a pocitovo, no a približne mesiac pred pražskou zástavkou som si uvedomil, že všetko, čo som na začiatku chcel týmto eventom k nám priniesť, tak už som priniesol. A tak som miesto masívneho proma na nasledujúci ročník ohlásil ukončenie. V ten deň mi volalo viac vplyvných ludí a ponúkli mi pomocnú ruku, lebo nikomu moc nedávalo význam, prečo by som niečo tak úspešné ukončoval. Musel som vysvetlovať, že nejde o žiadny marketingový ťah alebo clickbait, ako sa ma pýtaš v predošlej otázke. Ale o pocit, ktorý ma ovládol a zatiaľ vo mne pretrváva. FASHION DEALã idea bola od začiatku spájať urban kultúru a ukázať ju širokej verejnosti, čo sa tiež za 2 roky na piatich eventoch darilo. Naozaj pripisujem tomuto projektu, že naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať, a že vetu NO SPACE FOR HATE, JUST PURE LOVE OF THE GAME si mnohí osvojili. No a jeden z dovodov je tiež, že si sám chcem dať trošku pauzu a venovať energiu mojim ďalším projektom.

Myslíš si, že keď FD skončí, pokúsi sa ťa niekto nahradiť a zorganizovať niečo podobné alebo dokonca rovnaké?

Zorganizovať rovnaké by nebolo úplne jednoduché, lebo by to musel byť člověk, ktorý je silnou súčasťou tejto kultury. Marketing pri tomto evente nie je na prvom mieste a myslím, že to stojí hlavne na vzťahoch, ktoré by eventuálne jedinec, alebo organizácia museli mať so všetkými predajcami, umelcami, značkami a interpretmi. Myslím, že už len z rešpektu k mojej práci by sa vačšina nezúčastnila, no ak by sa predsa len niekto našiel s takou ambíciou, tak by to možno bol super impulz, aby som projekt oživil a spravil ho nejlepším na trhu. Okrem toho že často jednám impulzivne, tak som aj dosť súťaživý.

Snáď nikto nepochybuje o tom, že táto udalosť zmysel skutočne mala. Prezentovanie značiek, ktoré si zaslúžia pozornosť, umenie, spájanie urban kultúry a to všetko zakaždým v iných a veľmi reprezentatnívnych priestoroch. Máš v pláne pri tomto všetkom ostať, alebo sa posunieš niekam úplne inam?

Nie som podnikateľ, ktorý objavil dieru na trhu v urban kultúre, a tak v nej začal vyvíjať aktivity. To, čo robím, ma sprevádza vačšinu života. Na Slovensko som priniesol jeden z prvých hiphop shopov v dobe, keď sa o hiphop zaujímala tak úzka skupina ľudí, že sme sa poznali skoro všetci po mene. Taktiež svoj prvý koncert som organizoval pred 15timi rokmi a odvtedy v podstate nenastala žiadna výraznejšia pauza, takže nie, nehľadám úplne iny segment, v ktorom by som sa mohol realizovať. Skôr by som to, čo robím chcel dostať opäť na vyššiu úroveň. čo aktuálne vidím v labelovskej činnosti za hranicami, alebo „festivalom“ pre new wave-ových poslucháčov u nás. V podstate na oboch týchto projektech sa už pracuje.

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)
Zdroj: @aukay_35mm

Prejdime teda k pražskej časti FASHION DEALã 2017, ktorú máme ešte všetci veľmi čerstvo v hlave. Asi si už v organizácii ako takej zbehlý, takže predpokladám, že spomedzi všetkých si si užil práve túto zastávku najviac. Alebo sa mýlim?

To máš pravdu, pražská zatiaľ posledná ohlásená zastávka bola, čo sa týka organizácie jednoduchšia, ako všetky predošlé ročníky. Bolo to tiež hlavne tímom ľudí, ktorí mi pomáhali a ktorí už v podstate vedeli, čo je potrebné, takže som nemusel byť pri všetkom osobne a mohol som sa venovať návštevníkom a priateľom, ktorí prišli. Týmto by som chcel poslať velké díky každému, kto mi kedy s FASHION DEALã akoukoľvek formou pomohol.

Na čo bol tentokrát najviac hrdý?

Na to, že prišlo také množstvo ľudí aj keď sme promom ludí „nespamovali“ tak intenzívne, ako to bolo pri predošlých ročníkoch. Taktiež na to, že sme mohli byť jedným zo štyroch miest na svete, kde sa oficiálne představovala nová silueta od adidasu a že na event prišiel tiež samotný autor tejto siluety, spoločne so zástupcami adidasu, medzi ktorými bola tiež Eko. Tá ma nastarosť pre adidas spoluprácu s Pharrellom Williamsom a od nej som dostal uznanie za koncept a organizáciu FASHION DEALã. Za toto ide velké díky Petovi Hajdučkovi, že sa niečo podobné mohlo uskutočniť práve u nás.


Je toho v podstate veľa na čo budem hrdo spomínať pri pražskej zástavke s podtitulom SNEAKERS ARE NOT ã CRIME. Výstava osobnej zbierky od jedného z najvýznamnejších zberatelov tenisiek v SK/CZ Andreja Maca Medveďa, kterého výstavu som chcel robiť už pri nultom ročníku a nakoniec sa mi to podarilo na poradovom čísle päť atď., atď..

Myslíš si, že projektu FD viac pristali otvorené priestory alebo sa predsalen ľudia cítili konfortnejšie a mali väčší prehľad v priestoroch ako bol Kafkův Dům na Staromáku?

Z feedbacku, čo sme dostávali, tak návštevníkom sa viac páčili otvorené priestory a industriálny feeling, ktorý bol v Továrne. Naopak predajcom a majitelom značiek zas viac vyhovoval koncept vlastných showroomov v Kafkovom dome, kedy dokázali priestory premeniť podla vlastných predstáv. Dokonca až do takej miery, že množstvo návštevníkov často len nakukli a báli sa vstúpiť, lebo im to pripadalo moc privátne.

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)
Zdroj: FASHION DEALã

Dokázal by si spomenúť len jeden moment, ktorý sa ti počas všetkých FASHION DEALã stal a nikdy na neho nezabudneš?

Odovzdávanie klúčov security službe od celej budovy, kde malo veľa ľudí majetok za XY tisíc eur. To ma na každom ročníku prepadol úplne rovnaký pocit.

Priestor netradične dostali aj nové talenty. Máš pocit, že je toto správna cesta, ako ich hľadať?

Ja som touto cestou nehladal nové talenty, len som sa rozhodol, že v rámci programu dám priestor umelcom, ktorí budú dostatočne kvalitní a zaslúžia si priestor sa predviesť. Každý, koho sme vybrali, svoju šancu využil na 110% a verím, že to bolo pre každého pozitívna skúsenosť.

Keď už sme pri tých nových talentoch. Keďže si známy tým, že ich tiež rád vyhľadávaš, máš momentálne vyhliadnutého nejakého Slováka?

Áno mám, no nie je to Slovák, ale slovenská dj-ka, ktorá žije v Londýne a prednedávnom sa stala novou posilou djane‘s vo FCK THEM. Je ňou MYMA1992 odporúčam vypočuť jej mixcloud alebo dať follow na jej instagram. Verím, že ju spoločne s Mashou LWP dostaneme viac do povedomia v electro scéne, kde budú reprezentovať náš dom. 

Viac než dobre sa darí aj Tekashimu a zatiaľ som ťa nikdy nevidel vyjadrovať sa k tomu. Mám na mysli jeho relatívne výstredné pôsobenie na sociálnych sieťach a podobne. Stotožňuješ sa s tým? A čo máte vlastne ešte spoločne v pláne?

K Tekashimu som sa tento rok vyjadril viac ako k hocijakému inému interpretovi spojeného s FCK THEM. Obraciam pozornosť vždy na interpreta, ktorý je v danú chvílu aktívny, takže na Tekashiho som kládol dôraz hlavne, keď som pripravoval jeho koncerty v CZ a SK. Nie je potrebné z mojej strany vysvetlovať jeho posobenie na sociálnych sieťach. To, ako pracuje s pozornosťou, ktorú má, je vysoká škola marketingu, ktorá nikoho, kto na neho natrafí, nenechá bez emócie, či už je to pobúrenie, pobavenie alebo obdiv.


Čo sa týka našich plánov, tak o dva týždne nám začína tour po EU. Máme na začiatok pripravené koncerty vo Varšave v Paríži a v Petrohrade, a to ideme dať behom troch dní, takže nás čaká jeden zaujímavý predĺžený víkend. Odporúčam sledovať instastories @fckthemcom, kde to celé budú mocť ludia sledovať. Po uskutočnení tohto tripu pojdem do New Yorku, kde sa musím stretnúť s ľudmi z Univerzalu, s ktorým má Tekashi deal na jeden projekt. Moja úloha je budovanie jeho mena v Európe, takže okrem príprav na ďalšie koncerty v EU metropolách tiež pracujeme na rôznych spoluprácach s EU umelcami.

Pred niekoľkými týždňami až mesiacmi si na svojom Instagrame písal, že máš možnosť priniesť na Slovensko Travisa Scotta, no vraj to bolo narýchlo a nakoniec z toho nič nebolo. Vieš nám o tomto povedať niečo viac a prípade dať nádej, že by v našich končinách mohol vystupovať?

Bolo to pred jeho posledným koncertom v Paríži. Francúzsky promotér pre neho hladal ešte nejaké vystúpenie v „okolí“, tak ma kontaktoval, či by som nemal záujem. Ponuka, ktorú mi dal bola finančne extremne vysoká, no podarilo sa mi najsť pár investorov, čo by do toho eventuálne šli, tak to chvíľku vyzeralo, že by to mohlo dopadnúť. Len okrem vysokých finančných požiadaviek tu bol tiež problém, že koncert sa mal uskutočniť o 8 dní. V momente, keď sme začali riešiť podmienky pre jeho prepravu z Paríža do Prahy, sa promotér na dva dni odmlčal čo ma konečne presvedčilo, že to je celé až moc velký risk, tak som to odpískal. Nakoniec sa to ukázalo ako najlepšie rozhodnutie, kedže Travis stratil pas, takže ešte aj jeho koncert v Paríži sa o deň prekladal. Vtipné na tom celom bolo, že za tú sumu bola ponúknutá aj účasť jeho priateľky Kylie Jenner, ktorá nakoniec s kamarátkami v ten dátum v Prahe bola, len som to nemusel platiť ja.))

A ako to momentálne vyzerá s tvojím labelom FCK THEM. Čím nás ešte tento rok prekvapíte?

Aktualne sa najvačšia pozornost točí okolo Gleba a jeho debutového albumu LAVIČKA PIMPIN. Čaká ho o pár dní Red Bull tour bus, kedy odohrá zo strechy autobusu svoj koncert na namestí v Trnave, Zvolene, Prešove a v Košiciach. Tiež pripravujeme do konca roka krst k tomuto albumu v troch mestách. Do toho tour Tekashiho po EU a aj Radikal ohlasil pokračovanie FREERIDE2 albumu do konca roka, tak uvidíme kto nakoniec s čím príde a na čom sa bude realne aj pracovať, lebo FCK THEM aktivity vačšinou začínajú až keď interpreti odovzdajú master.

Prezraď nám ešte tvoje plány v blízkej aj vzdialenej budúcnosti, o ktorých už môžeš nahlas hovoriť.

Myslím, že som v tomto rozhovore prozradil asi všetko, o čom by sa dalo reálne rozprávať. Napadá ma ešte spomenúť vydanie dvoch častí kolekcie PAY., ku ktorým práve dorábam vizuál a ktoré by som chcel najbližšie týždne vypustiť. PAY. je zároveň srdcovka, ktorej by som v blízkej aj vzdialenej budúcnosti chcel venovať viac času.

 

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)
Zdroj: Yaksha

Asi si zaregistroval, že slovenská rapová scéna prišla o dôležitý pilier, ktorým bola kapela Moja reč. Za posledné roky neraz z úst oboch vypadlo aj tvoje meno, tak by ma zaujímalo, čo si o tomto celom myslíš.

Áno, zaregistroval, Jozef mi o tom povedal pár dní po tom, čo to vyšlo na verejnosť a tiež Delik mi o tom písal, takže aj keby sa to nedozviem z médií, tak sa ku mne tieto správy dostali. Keďže som na tento rozhovor odpovedal ešte pred uverejnením Supovho rozhovoru, tak moja odpoveď znela takto:

„Som tak dlho mimo slovenskej hip-hopovej scény, že popravde ani necítim potrebu sa nejak vyjadriť. Asi len, že album Dobrí chlapci 3 si vždy rád vypočujem a budem ho považovať za to najlepšie, čo tu vzniklo, čo si môžu ich fans vážiť. To, že spolu z akéhokoľvek dôvodu viac nespolupracujú je hlavne ich vec a nemyslím si, že by sa mal hocikto mimo nich k tomu vyjadrovať.“

No nakoniec som sa rozhodol doplniť túto odpoveď:

Supa v rozhovore spomína, ako ukončili somnou spoluprácu po tom, čo s Jozefom stratili vo mňa dôveru a Michala presvedčili až po predložení dokazov. Táto verzia ukončenia nášho vzťahu odznieva po backstagoch už dlhé roky a ja som sa zakaždým nad tým len pousmial a zaujímal sa hlavne o svoje aktivity. No odznelo tiež, že každý má svoju pravdu a moja v tejto kauze vyzerá takto.

Za celú dobu, ako som posobil ako manažér MR, vznikol len jediný singel od MR a to bol singel so Zdenkou Prednou. Popravde aj to si nie som istý, či už nebolo rozrobené ešte pred mojím nástupom. Môj plán ako manažéra MR nebol len o odpisovaní na ponuky od promotérov a zapisovaní termínov do kalendára, čo mnoho manažerov robí, ale mal som v úmysle s chalanmi vybudovať z MR silný brand, ktorý by im upevnil pozíciu. Čo si za ich tvorbu v tom čase zaslúžili. Bolo to ideálne obdobie, v ktorom sa dnes už zásadní interpreti len učili pracovať so svojím menom ako s brandom a s marketingom, ktorý je s touto prácou spojený. V tom čase nemali MR ako celok plodné obdobie a pracovať na novej tvorbe, s ktorou by som mohol reálne aj pracovať, mali chuť len Jozef a Delik.

Povodný plán nebol vydať sólovú tvorbu Delika s Jozefom na beate, ale album MR s Komplotom. No keďže aktivity pre tento projekt boli v nedohľadne, lebo Supa pracoval na inom projekte v Prahe, tak sme s chalanmi začali pracovať na XXX TAPE a následne SLOBODA albume. O úspešnosti týchto projektov je zbytočné polemizovať, no podstatné je zdorazniť, že moj pôvodný plán nebol robiť na nikoho sólovej kariére, ale na budovaní MR. Samozrejme, s vydaním týchto projektov sa riešili koncerty a ďalšie aktivity, ktoré začali ešte viac v tom čase zatienovať MR ako celok a ja som sa viac sústredoval na budovanie ILPP vydavateľstva, kedže mi to dávalo vačší význam, ako budovať MR, ktorí jednoducho v tej dobe nič spoločne netvorili, takže automaticky s pracovnými vzťahmi šli ruka v ruke aj osobné vztahy, ktoré na jednej strane zintenzivneli a na druhej ochladli, čo berem aj dnes ako úplne prirodzené.

Taktiež zmysel mojho času a energie som začal vidieť viac v začínajúcej vydavatelskej činnosti, ktorá fungovala, ako v práci manažera kapely, ktorá spolu aktívne netvorila. Supa tiež spomína atmosféru cestou na koncert, ktorú teraz aktuálne majú, čo viem presne, čo má na mysli. Posledné cesty, kedy sme spoločne cestovali na koncerty boli naozaj divné a nemali vôbec dobrý mood. Medzi chalanmi to nebolo v poriadku, takže zaverečné akcie, kedy som ešte pôsobil ako manažer kapely, som už neabsolvoval a väčšinou som sa snažil všetko vybaviť už len telefonicky, aby som sa tomu čo sa nielen cestou, ale aj počas koncertov a po koncertoch dialo, vyhol.

Takže názor na tvrdenie, že spoluprácu so mnou niekto ukončil, by si mal asi každý spraviť sám. Fakt je ten, že Supa ako prvý napísal status na FB, že viac neposobím ako manažér Mojej reči, takže ak sa toto počíta ako ukončenie, tak áno. MR so mnou ukončili spoluprácu po tom, čo som prestal s nimi aktívne spolupracovať a začal som sa venovať svojim aktivitám. Čo sa týka tých dôkazov, ktoré tiež spomína a ktoré mali presvedčiť Delikam aby mi prestal doverovať, Supa mal na mysli vyúčtovania, ktoré sme mali medzi sebou ja a Delik a ktoré sme si vyjasnili. K tomu len dodám, že Delik sa mi ospravedlnil za to, do akej pozície ma vtedy dostal, keď sa nechal zatiahnuť do tejto hry. Týmto pre mňa osobne dostali všetky roky špinenia môjho mena touto kauzou bodku a môj vzťah s Delikom je čistý a verím, že aj úprimne priateľský. 

Existuje emailová komunikácia medzi mnou a Delikom z obdobia, kedy sme spolu končili, kde mu píšem, či si uvedomuje, prečo sa to celé deje a píšem tiež, že spoločne nekončíme pre nejaké nezrovnalosti vo vyúčtovaniach, ktoré sme si vysvetlili, ale zdôvodu, pretože jeho sólo kariéra je príliž úspešná a toto je len krok zo strany MR ako ho od toho odrezať. Je to viac ako 3 roky, kedy som mu napísal tiež, ako to celé skončí, čo sa aktuálne stalo, no z čoho naozaj nie som úprimne rád, lebo cez všetky tie negatívne reči, čo sa narozprávali, sme toho prežili aj mnoho dobrého a ja ostávam stále fanúšikom starej tvorby MR.

Rovnako vzťah s Jozefom, ktorého považujem za priateľa a ktorý sa po vydaní OFFLINE albumu so mnou stretol, aby sme sa porozprávali o prípadnom vydaní jeho producentského albumu, čo myslím uzatvára tvrdenie o jeho nedôvere vo mňa a moju prácu. Nemal som nikdy v úmysle tieto veci riešiť cez médiá, no v konečnom dôsledku som za to, čo napísal Supa, rád, lebo týmto to možem definitívne z mojej strany uzavrieť a popriať každému jednému členovi ex-MR úspešnú sólovú kariéru. Taktiež dúfam, že týmto médiá uzavrú spojitosť medzi mnou a MR a viac sa nebudú snažiť svojimi otázkami a formuláciami hladať za každú cenu vinníka, na ktorého sa musí ukázať prstom.

Ďakujem veľmi pekne za rozhovor. Na záver ešte priestor pre teba na pár slov čitateľom.

Ja dík za záujem a prajem celému Refresheru, nech ste stále fresh ako od prvého dňa, kedy ste vznikli.

 

Yak.Sha: Často jednám impulzívne a pocitovo. Projekt FASHION DEALã naučil konkurenčné firmy a predajcov spolu viac vychádzať (Rozhovor)
Zdroj: @aukay_35mm
Domov
Zdieľať
Diskusia