Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 23. 1. 2021 meniny má Miloš

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
1
Michaela Š.
24. august 2017, 15:09

Prehnala si to s divokou párty? Tak málo stačí, aby si nemusela byť na druhý deň ako zombie!

Tipy pred opicou a po opici.

Michaela Š.
24. august 2017, 15:09
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok
Prehnala si to s divokou párty? Tak málo stačí, aby si nemusela byť na druhý deň ako zombie!
Zdroj: pexels.com

Máš za sebou prehýrenú noc plnú alkoholu a ráno sa cítiš úplne neschopne? Aj keď si do seba obrátila viac pohárikov ako bolo nutné, dopadnúť si mohla aj lepšie. Nuž, na plač je už trochu neskoro, poď sa radšej pozrieť na to, ako si s týmto stavom môžeš poradiť. 

 

Poriadne sa najedz

 

Pred párty sa poriadne najedz. Nie dva čipsy a tri tyčinky, ale normálna strava ktorá ťa zasýti. Ideálna je voľba mastnejšieho jedla, pretože tuk spomaľuje vstrebať alkohol a ty sa tak rýchlo neopiješ. Nikdy nepi nalačno, pokiaľ nechceš skončiť nad záchodovou mysou.                                

                                                            

Prehnala si to s divokou párty? Tak málo stačí, aby si nemusela byť na druhý deň ako zombie!
Zdroj: Kristina, https://www.flickr.com/
                                                                                   

Radšej nemiešaj

 

Zábava je v plnom prúde, ty sa skvele bavíš a rozmýšlaš, akým druhom alkoholu začneš? Extra nemiešaj a zvoľ radšej kvalitný biely ako tmavý alkohol. Bublinky obsiahnuté v nápojoch ako, napríklad, šampanské, môžu spôsobiť tiež fajn škodu, pretože sa liehovina dostáva rýchlejšie do krvi = horšie ráno.

 

Pi vodu

 

Za každým pohárikom vypi viac vody, ale nehádž do seba jeden štamprlík za druhým. Rob si prestávky. Pauza a dostatok tekutín spôsobia, že následujúci deň ani nemusíš vedieť, že si vôbec pila. Mimochodom, vždy si stráž svoj pohárik, aby ti doň niekto niečo nešupol. Dokonca aj pri objednaní drinku pri bare sleduj barmana, ako nalieva pred tebou.

 

SOS rady keď je už neskoro

 

Miska polievky alebo dobre slaného bujónu ťa postaví na nohy, zasýti a v tele doplní niektoré stopové prvky a soli.                                                                                                                                                                            

Med pomôže urýchliť vyparovanie alkoholu z tela. Pôsobí totiž doslova ako protijed. Pridaj si ho, napríklad, do mätového alebo rumančekového čaju, ktoré pôsobia blahodárne na žalúdok.                                                           

Prehnala si to s divokou párty? Tak málo stačí, aby si nemusela byť na druhý deň ako zombie!
Zdroj: stevepb, https://pixabay.com
                                                

Hovorí sa, že klin sa klinom vybíja, preto niekto nedá dopustiť na vyrovnávací pohárik. Je to veľmi otázne, pretože koľko ľudí, toľko chutí. Skôr by sme volili čisté tekutiny, nie alkohol, ktorý dehydruje a organizmus sa ho potrebuje zbaviť, nie opäť dodať. S kávou tiež opatrne, lebo vysušuje.                                                                                                                                               

 

Čistá minerálna voda je tiež riešením. Bublinky môžu po opici dráždiť žalúdok, preto sú vhodnejšie jemne sýtené. Hlavnou zásadou je, aby si pila veľa tekutín, no po malých dúškoch. Kola dodá energiu, ale ak nie si schopná prijať ani polievku, nemusí to byť dobrá voľba. Skôr by sme však stavili na lepšiu variantu, a to čerstvú pomarančovú, jablkovú, paradajkovú či ananásovú šťavu, po ktorých sa môžeš cítiť sviežo a lepšie, pretože doplníš telu vitamíny aj fruktózu. Banán je takisto skvelý nápad, pretože pôsobí rovnako.                                          

Prehnala si to s divokou párty? Tak málo stačí, aby si nemusela byť na druhý deň ako zombie!
Zdroj: stevepb, https://pixabay.com
                                        

Acidofilné mlieko skľudní žalúdok a zlepší trávenie. Potrebuješ bielkoviny, ktoré ti aj skutočne dodá. Šup do sprchy, nie do kúpeľa! Striedaj teplé a studené prúdy, ktoré ťa preberú a spravia fresh. Na hlavu si dávaj teplejšiu, aby ti roztiahla cievy a uvoľnila tak bolesti hlavy. Niekto siahne okamžite po tabletke. Pozor na ne, po prepitej noci ti môžu len podráždiť žalúdok. Nie je nad čerstvý vzduch. Veru, prechádzka po vonku dokáže spraviť svoje. Nielenže pomôže zvládnuť nevoľnosť, ale aj migréna sa zmenší a ty budeš zase o niečo šťastnejšia.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.