Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 29. 10. 2020 meniny má Klára

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
1
Martin Mičuda
15. júl 2017, 22:43
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Hyundai postavil svoj prvý pekelný hot-hatch. Má 2-liter, 275 koní a vydarený dizajn

Kórejský hatchback nevyzerá opticky, ale ani papierovo vôbec zle.

Martin Mičuda
15. júl 2017, 22:43
Hyundai postavil svoj prvý pekelný hot-hatch. Má 2-liter, 275 koní a vydarený dizajn
Zdroj: autoevolution.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Hyundai naplnil sľuby a po niekoľkých upútavkách predstavil svoj vôbec prvý hot-hatch. Pochopiteľne, reč je o zástupcovi nižšej strednej triedy, a teda novom i30 N. Kórejský pekelný hatchback tak vstupuje do nemilosrdných vôd, kde s dodatkom N odkazuje na vývojové centrum značky Namyang a zároveň aj okruh Nürburgring, kde bola novinka vo veľkom testovaná. Ako uvádza samotná automobilka, i30 N je údajne vyvíjané nanovo úplne od podlahy, čo sa má odzrkadliť nielen na podvozku, ale aj riadení a v konečnom dôsledku, veľké veci sa odohrali aj pod kapotou. Podľa predpokladov sa do motorového priestoru nasťahoval 2-litrový štvorvalec, pričom na výber budú hneď dve výkonnostné verzie. Štandardom bude výkon 184 kW / 250 koní a 353 N.m, v ponuke však bude aj vyhotovenie Performance s výkonom 202 kW / 275 koní. V oboch prípadoch bude maximálna rýchlosť na úrovni 250 km/h, zatiaľ čo akcelerácia z 0-100 km/h potrvá N-ku 6,4 respektíve 6,1 sekundy.

 

O sprevodovanie sa stará výhradne 6-stupňová manuálna prevodovka, zákulisné informácie ale hovoria aj o dvojspojkovej prevodovke, ktorá by mala prísť neskôr. Samozrejme, poháňané sú výhradne predné kolesá, pričom v prípade verzie Performance dostanete nielen väčšie brzdy, 19" disky obuté do Pirelli P-Zero pneumatík, ale aj elektronický samosvorný diferenciál. Hyundaj následne informuje aj o vyladenom výfukovom systéme, ktorého súčasťou bude klapka, tešiť sa tak máme na prenikavý zvuk. Exteriér zdobia mohutnejšie blatníky, súčasťou bodykitu sú viaceré aerodynamické prvky, no a celkový dizajn dotvárajú aj efektné červené detaily. Čo vy na to, myslíte, že Kórejčania zamútia vodu medzi hot-hatchmi?

 

Zobraziť galériu 15 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
43
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.