Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 14. 11. 2019 meniny má Irma

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Zaujímavosti - Ľudia
16
Patrik O.
31. máj 2017, 23:31

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

Zakladateľ skupiny "Učíme sa podnikať" a webu "akozbaliť" má stále čo povedať, a to nielen chlapom.

Patrik O.
31. máj 2017, 23:31
Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
16
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Michal Kopecký je spoluzakladateľ známej skupiny pre všetkých podnikateľov i nepodnikateľov so zájmom šíriť resp. nasávať know-how, ktorá má momentálne viac ako 37 000 používateľov. To však nie je ani zďaleka jediná oblasť jeho záujmu. Venuje sa aj prednáškam o online marketingu, vzťahoch, budovaní sebavedomia a snáď to najdôležitejšie, založil projekt "akozbaliť", ktorý navštívilo viac než 2 milióny ľudí. Opustil školu a stal sa úspešným ešte pred tridsiatkou. To je niečo, o čom mnohí snívajú. Bližší pohľad na jeho projekty ti prinášame v rozsiahlom rozhovore, nielen o ženách. 

 

Začneme zhurta, predstav sa čitateľom v jednej vete. 

Takú marketingovú vetu či osobnú? :) Som vzťahový mentor, podnikateľ, investor, marketér, bloger, spisovateľ, spíker, manžel… Vyrastal som v Nitre, no pred 5 rokmi som spoznal moju súčasnú ženu a momentálne s ňou žijem v malebnej dedinke na východnom Slovensku pod Vihorlatskými vrchmi.

 

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

 

Skús v krátkosti predstaviť celý projekt akozbaliť a kedy sa u teba zrodila myšlienka, že by si niečo podobné mohol robiť.

Keďže som bol až do svojich 22 rokov panic, nesebavedomý a nekomunikatívny večný kamarát a bútľavá vŕba, tak je asi zrejmé, že som mal iné problémy, než učiť chlapov ako na ženy :). No začal som čítať knihy, vzdelávať sa, venovať sa sebe, koníčkom, biznisu a spoznával som nonstop nových ľudí a ženy. Postupne som začal robiť veci inak a prišli aj prvé výsledky a úspechy. A potom to už išlo “samo”. Osobne mi nikdy nenapadlo začať v tejto oblasti radiť aj ostatným, veď som sám ešte stále nebol nejaký balič, ktorý by mal stovky žien. Prvá myšlienka pustiť sa do takéhoto niečoho paradoxne prišla od žien, že by som mohol začať spisovať svoje príbehy a pomáhať aj ostatným. Aj keď som to bral vtedy len ako hobby a šialenú myšlienku, tak som založil na začiatku roka 2012 blog akozbalit.sk, kde som začal pridávať rôzne články. Postupne som začal točiť na Youtube videá, prišli prvé online kurzy, ebooky, živé tréningy, prednášky a najnovšie aj knihy, vďaka čomu sa šíri moje poslanie prinášať ženám lepšie zážitky s chlapmi medzi čo najviac ľudí.

 

Čo považuješ za svoj doteraz najväčší úspech, vedel by si dať aj nejaké čísla?

Fúha. Dobrá otázka. Asi to, že ma tento môj projekt už roky celkom slušne živí a môžem si dovoliť zamestnávať aj ďalších ľudí, ktorí mi s tým celým pomáhajú. Aj keď sme minulý rok takmer “skrachovali”, podarilo sa nám z toho dostať a nakoniec sme skončili s obratom cez 100.000€. Ale za dosť veľký úspech, vďaka ktorému ma začali vnímať aj ľudia naokolo, považujem asi vydanie mojej prvej knihy Príťažlivosť minulý rok, ktorá sa stala za pár dní bestsellerom na Martinuse a dodnes sa jej predalo takmer 4000 výtlačkov.

 

Na akých iných projektoch ešte pracuješ?

Začiatkom mája som konečne založil aj projekt pre ženy akonachlapa.sk, kde budem zdieľať z pohľadu chlapa veci, ktoré môžu pomôcť aj ženám. Už od nepamäti sa ma pýtali, že či niečo nemám aj pre ne. Postupne tak prídu na svetlo sveta knihy aj pre ne. Navyše mám prsty aj v platforme na tvorbu webových stránok Webovač, Facebook aplikácii pre automatizovanie príspevkov Froby či aplikácii Becomme pre jednoduchšiu komunikáciu so ženami.

 

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

 

Kde sa vidíš o 5 rokov? Máš momentálne nejaký rozrobený projekt?

O 5 rokov? Snáď už konečne na dôchodku (smiech). Mojím cieľom je vybudovať najväčší vzdelávací systém pre mužov a ženy na svete v oblasti vzťahov. To je ultimátny cieľ. Napojiť na to ďalšie projekty, zoznamky, kurzy, semináre, aplikácie, speed-datingy, knihy, prednášky a licencovať moje know-how do ďalších krajín. Okolo tohto sa teda budú točiť všetky moje primárne aktivity. Chcem tu po sebe niečo na tomto svete zanechať a toto by mal byť môj odkaz.

 

Ako to máš s time managementom? Opíš jeden tvoj pracovný deň.

Mal som minulú zimu obdobie, kedy som vstával o piatej ráno, ešte potme som cvičil a potil dušu na koberci, zatiaľ čo moja žena spala. Dal som si sprchu a asi hodinu som si čítal knihu v posteli, a to ešte ani deň poriadne nezačal. No momentálne to mám voľnejšie. Vstávam okolo pol ôsmej, ráno si určím priority na daný deň, ktoré potrebujem spraviť a rozhodím si ich počas dňa. Cez obed skontrolujem, na čom ľudia pracujú a ako im to ide a s prácou končím niekde podvečer.

 

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

 

Akú radu by si dal mladým ľuďom, ktorí by chceli, podobne ako ty, rozbehnúť vlastný biznis?

Nevymýšľať príliš a začať. Otestovať si životaschopnosť svojho nápadu čím skôr. Neplánovať dokonale veci, nebyť perfekcionista a nebáť sa robiť chyby. Je lepšie nedokonalé niečo ako dokonalé nič. A pravdepodobne to aj tak nebude nakoniec také, ako sme si to predstavovali. Mne pred akozbalit.sk nevyšli 4 biznisy za 4 roky. A aj na začiatku, keď som spúšťal akozbalit.sk, tak som si ani zďaleka nepredstavoval, že to bude také, aké to je dnes. Dôležité je začať s tým, čo už máte, čo už teraz viete, aké máte kontakty, a potom to už prispôsobovať a učiť sa po ceste.

 

Kde si študoval a aký prínos pre teba mala tvoja škola?

Strednú mám všeobecné gymnázium a pokračoval som na aplikovanú informatiku do Brna. No v 3. semestri som sa im na to vykašľal, keď som si prečítal knihu od Kiyosakiho a zistil som, že sú v živote aj iné možnosti a cesty, ako vyštudovať dobrú školu, získať titul, nájsť si dobre platené zamestnanie a pracovať 40 rokov, odísť do dôchodku starý, chudobný, chorý a zomrieť (dovtedy mi to nikto takto neukázal). A aký mala pre mňa škola prínos? Úprimne? Žiaden. Ak by som mal nájsť na nej aspoň nejaké pozitívum, tak som spoznal krásne mesto, získal som trochu viac zodpovednosti a pochopil som, čo v živote nechcem.

 

Si zakladateľ skupiny Učíme sa podnikať, ktorá sa medzičasom rozrástla na enormne veľkú komunitu. Ako to momentálne s projektom je?

Túto skupinu som dokonca zakladal pár mesiacov pred akozbalit.sk ako malinký projekt, vďaka ktorému by som sa stretával s podobne naladenými podnikavými ľuďmi, podporovali by sme sa a zdieľali by sme medzi sebou know-how. Dnes je v nej cez 37.000 ľudí a stále sa pridávajú noví. Stále sa pravidelne stretávame aj osobne po väčších mestách na Slovensku, networkujeme a získavame nové kontakty a spolupráce do budúcna. Našťastie táto skupina už dávno nie je o mne, prerástla ma a žije si svojim vlastným životom.

 

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

 

Nech nehovoríme len o tom pozitívnom, skús povedať, čo bolo tvoje najväčšie zlyhanie a ako si sa z neho poučil.

Moje najväčšie zlyhanie? Bolo ich mnoho. Či už finančných, kedy som prišiel spolu s mojimi najbližšími o desiatky tisíc eur vďaka nerozumnej investícii alebo biznisových, kedy som si k sebe pustil nie príliš čestných ľudí a nedal som pri nich na svoju intuíciu. Ale asi moje najväčšie osobné zlyhanie bolo, keď som stratil pokoru a neuvedomoval som si to. Začal som na sebe pracovať, vzdelávať sa, rástol som, zarábal som a uderilo mi to na mozog. Bol som premúdrelý, rýpal som do ostatných a bol som “majster sveta”. Pokazil som si mnoho vzťahov a ľudia ma nemali veľmi v láske. No potom som sa ukľudnil a uvedomil som si, že stále som nedokonalá bytosť, ktorá sa má čo učiť od každého človeka, ktorého stretávam.

 

Nikdy si nerozmýšľal nad expanziou formátu "akozbaliť" do zahraničia?

Rozmýšľal a je to aj cieľom do budúcich rokov. Tento rok prejdeme postupne do Čiech a následne do ďalších okolitých krajín. Stále mám však v sebe akýsi “lokal patriotizmus”, kedy chcem pomôcť hlavne našim mužom a ženám. Teda tým, ktorí to sami chcú a uvedomujú si, že je na čom v oblasti ich osobnosti a vzťahov pracovať.

 

Myslíš, že v dobe internetu má stále písať knihy zmysel? Dá sa v budúcnosti predpovedať ich úplné vyhynutie?

Ja sám žijem v dobe internetu a môžem osobne povedať, že síce som vytvoril stovky článkov či videí, ktoré sa dodnes dostali k viac ako 2,5 milióna ľuďom a som autorom mnohých ďalších produktov, ebookov a kurzov pre chlapov, ale nikdy sa tak ľudia netešili z mojej práce, ako keď mali v rukách knihu odo mňa. Kniha ako fyzický produkt je ešte stále niečo osobné, čo radi držíme v rukách a prikladáme tomu väčšiu váhu ako elektronickej knihe (aj keď tá je oveľa praktickejšia). A či knihy niekedy úplne vyhynú? To bude musieť ešte veľa rokov prejsť. :)

 

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

 

Koľko ti trvalo napísať tvoju prvú a druhú knihu?

Oficiálne som ju napísal za necelých 10 dní (a aj to som do toho riešil aj iné veci a bol som k tomu chorý), no materiály, ktoré som dal do nej, som už mal spracované v článkoch či v kurzoch, takže to nebolo pre mňa tak náročné dať dokopy. Druhá kniha, priznám sa, bola už o niečo náročnejšia. Trvalo mi dať ju dokopy 84 hodín (aj s prípravou a postprodukciou), pretože som zliepal viaceré koncepty a myšlienky dokopy tak, aby to dávalo zmysel a vytvoril som tak systém krok za krokom, ako stretnúť, spoznať a získať ženu svojich snov.

 

Prejdime k tomu, v čom si najlepší. Kedy si mal úplne prvú ženu a ako si ju zbalil?

V tomto nie som ani zďaleka najlepší, ale som rád, že si to o mne myslíš (smiech). Je mnoho iných chlapov, ktorí sú oveľa lepší so ženami a zbalili ich viac. V tomto sa ani nesnažím porovnávať sa, keďže som na tieto veci začal prichádzať až v pokročilejšom veku. Ak myslíš úplne prvý sex, tak bol v mojich 22 rokoch s babou, ktorú som spoznal cez internet. Začali sme si písať, namotávali sme sa a dohodli sme sa, že pôjdeme spolu na víno s tým, že ak preskočí iskra, môžeme sa presunúť aj niekam do súkromia. No a ona preskočila. :)

 

Koľko žien si mal predtým, než si sa stal šťastným "ženáčom"?

Gentleman tieto veci neprezrádza a nepotrebuje sa tým chváliť. Bolo ich tak akurát. Ani veľa, ani málo.

 

Učí mužov ako na ženy. Novodobý gavalier Michal Kopecký je úspešný biznisman, ktorý podniká s know-how o balení a príťažlivosti (Rozhovor)

 

Nechýbajú ti niekedy časy, keď si ženy striedal? 

Každý zdravý heterosexuálny chlap sa rád pozrie na krásnu ženu a má pri nej občas hriešne predstavy. Svoje obdobie skúšania a užívania si som si už odžil. Najkrajšie je byť s jednou ženou, ktorá je vaša spriaznená duša, milujete sa a neviete si už ani predstaviť, aké by to bolo bez nej. Vtedy iné nepotrebujete.

 

Možno trochu nazrieme do tvojej knihy Ako ju získať. Vedel by si povedať, čo je najdôležitejšie pri balení žien?

Paradoxne, najdôležitejšie pri balení žien je nebaliť ich. Bez srandy. Chlapi sa až príliš sústreďujú na to, aby ženu, ktorú ledva poznajú či páči sa im, silou mocou zbalili. Potom na ženy tlačia, nie sú prirodzení, pchajú sa im do zadku, robia veci, ktoré by inak nerobili a majú od toho nejaké očakávania. Najdôležitejšie je teda upokojiť sa a prestať sa za ženami naháňať. Začať sa sústreďovať na seba, na zlepšenie svojho života a osobnosti a dovoliť ženám, aby boli toho súčasťou. Priťahovať ich tým, akí v skutočnosti ste.

 

Akú najčastejšiu chybu robia chlapi?

Tých chýb je fakt požehnane. A všetky do jednej som robil v minulosti aj ja. Preto ma ženy vo veľkom odmietali a bol som pre ne maximálne tak dobrý kamarát. Asi najväčšou chybou sú očakávania. Že by z toho mohlo niečo byť, že “čo ak?”. To je tá prvotná príčina, prečo sú chlapi pri ženách nesvoji, strojení, neprirodzení, hrajú sa na niečo a majú strach, že spravia nejakú chybu a ona ich odmietne. Potom neprebehne iskra a nie je tam žiadna chémia. Ale akonáhle tie očakávania odstránite, tak nič z tohto sa nedeje. Bavíte sa, užívate si to, smejete sa, flirtujete a ženy majú pri vás úplne iný pocit. Ženy prídu práve vtedy, keď sa o ne prestanete vo veľkom snažiť, analyzovať každú jednú vec, že ako na tom ste a ako myslela toto či tamto a dáte tomu voľný priebeh.

 

Internet vs. naživo. V čom vnímaš výhody a nevýhody oboch "bojísk"?

Dopredu musím povedať, že jedno zoznámenie nie je lepšie či horšie od toho druhého. Záleží na tom, čo komu vyhovuje. Dnes je doba internetu, mobilov, aplikácií, zoznamiek a sociálnych sietí, čo vo veľkom ovplyvnilo to, ako sa muži a ženy spoznávajú. Stačí dať “srdiečko”, “šťuchnúť” či “posunúť prstom doprava” a už máte pocit, že sa zoznamujete a spoznávate niekoho nového. No to je veľmi zradné. Pravdaže to má svoje výhody, kedy sa môžete vo veľkom zoznamovať s obrovským množstvom ľudí, rozhadzovať siete a môžete si premyslieť odpoveď dopredu (a oveľa ľahšie sa druhých ignoruje a odmieta), no chýba tam pohľad do očí, intonácia hlasu, reč tela a všetky tie drobnosti, ktoré medzi dvoma ľuďmi prebiehajú, keď sú zoči-voči. Naživo však nemá veľa chlapov odvahu prísť za ženou a začať s ňou konverzáciu. Ženy sa dnes nezoznamujú s chlapmi tak, ako by si predstavovali. Je to jeden začarovaný kruh.

 

Skús prezradiť nejakú najzábavnejšiu odozvu, akú si kedy od niekoho zo svojich "žiakov" dostal.

Zábavné bolo, keď som raz vysvetľoval chalanom, ako sa zbaviť strachu z oslovenia neznámej krásnej ženy a oni si to spravili po svojom. Miesto zbierania pozitívnych reakcií si to otočili a dvaja kamaráti sa dohodli, že budú zbierať od žien na diskotéke odmietnutia a kto ich nazbiera prvý 20, tak nič neplatí celý večer. Nakoniec sa to jednému z nich podarilo a vďaka tomu sa prestali odmietnutia žien báť, pretože keď sa už do toho dostali, tak zistili, že ženy reagujú úplne v pohode a chcú sa s nimi baviť. A oni sa to potom už cielene snažili všemožne sabotovať, aby získali odmietnutie a vyhrali. :)

 

 

Máš nejaký zážitok so ženou, ktorý bol tak strašný, že naňho nikdy nezabudneš?

Žiaľ, mám. Taký telenovelový. Na strednej škole som bol platonicky zaľúbený do mojej najlepšej kamarátky. Bola prvá, s ktorou som sa bozkával a užil si aj “druhú métu”. No nebol som jediný, ktorý mal o ňu záujem. Mal na ňu zálusk aj môj najlepší kamarát. Vedeli sme o sebe. Keď bola úroveň mojej zamilovanosti na vrchole a myslel som si, ako s ňou skvele pokračujem, tak prišli jedného dňa ruka v ruke za mnou s tým, že začínajú oficiálne spolu chodiť. V ten deň som sa z toho dokonca povracal. Pol roka som sa z toho dostával. Navyše, keď som ich mal každý deň v škole na očiach.

 

Na záver by si mohol dať obľúbený citát alebo motto, ktorým sa riadiš deň čo deň.

Milujem citát, ktorý myslím vystihuje hádam všetky situácie, do ktorých sa muži a ženy v rámci vzťahov dostanú: „Kto chce, hľadá spôsoby, kto nie, hľadá dôvody.” A platí to pravdaže aj pre mňa. Buď môžete mať výhovorky, alebo výsledky. Vy si vyberte…

 

Michal práve vydáva jeho najnovšiu knihu Ako ju získať, ktorá je praktickým návodom, ako stretnúť, spoznať a získať ženu svojich snov. Kúpiť ju môžeš napríklad na martinus-e. :)

Ohodnoť článok
49
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.