Značka PRINCESA má úzky záber, čo jej viditeľne prospieva.
Hand-made prežíva na Slovensku druhé leto a nové značky oblečenia tak vznikajú častejšie ako kedykoľvek v histórii. V kvantite vznikajúcich brandov sa však nájde niekoľko značiek, ktoré svojím spracovaním a myšlienkou vynikajú nad ostatné. A taká značka je aj PRINCESA, za ktorou stojí Veronika Kaľuhová a Reinhard Siebenstich. Tí sa po skončení štúdia rozhodli, že do ulíc prinesú viac jednoduchosti a čoraz populárnejšiu tému ľudových tradícií.
PRINCESA vznikla na jeseň roku 2015 a jej špecifikom je zameranie sa, výhradne na sukne (v rámci najnovšej kolekcie je avizovaná aj dámska gumička s mašličkou/pánsky motýlik v jednom). A práve možnosť sústrediť sa na jeden kus oblečenie dovoľuje Veronike a Reinhardovi priviesť ich sukne k dokonalosti.
Zvláštnosťou je, že značka sa orientuje práve na návrat k tradičným ľudovým vzorom, ktoré dodávajú sukniam slovenský podpis. Aj vďaka tomu a často výrazným farbám prakticky všetky sukne ťahajú oči, čo je výhoda i nevýhoda zároveň - pútavé oblečenie si totiž rozhodne vyžaduje silnú osobnosť. Jednoducho neprehliadnuteľnú ženu v nepriehladnuteľnej sukni. Napriek tomu sú však všetky kúsky veľmi elegantné a použiteľné prakticky kdekoľvek.
PRINCESA má v súčasnej dobe za sebou štyri kolekcie, Folk sa sústreďuje na spomínané ľudové slovenské vzory, IKEA je inšpirovaná dizajnovým smerom švédskeho nábytkárskeho giganta, Street sa sústredí na farebnosť, hravosť a sviežosť, a kolekcia Kids je, ako názov napovedá, určená pre deti. Ceny sukní sa pohybujú v priemere od 40 do 70 eur, detské modely stoja 22 eur, za najdrahšiu Maxi sukňu z kolekcie Street zaplatíš 90 eur.
Značka PRINCESA si za necelý rok a pol od svojho vzniku získala tisíce fanúšikov a či túto podporu naplno využije a časom sa stane etablovanou súčasťou slovenského módneho trhu, to závisí na šikovnosti jej majiteľov. Potenciál na to má veľký. Rozbiehajúcu sa slovenskú značku môžeš podporiť na ich Facebookovej stránke.