Nezabudnite sa poriadne natrieť.
Naučiť deti už v mladom veku rozumne sa správať k svojmu telu (aspoň čo sa týka opaľovania) a nenechať ho vystavovať na priamom slnku počas letných mesiacov bez dostatočnej ochrany pokožky je taký nejaký základ, pokiaľ navštevujete kúpaliska, prírodne jazerá alebo radi chodíte k moru. Podcenenie nanesenia ochrannej vrstvy na celé telo pred pobytom na rozpálenom slnku v prípade detí totiž môže mať fatálne následky, o čom sa počas života presvedčil už snáď každý z nás.
Nivea túto výchovu takisto neberie na ľahkú váhu, a tak sa nemecká spoločnosť zaoberajúca sa starostlivosťou o pokožku rozhodla odštartovať na YouTube tak trochu kontroverznú kampaň. Nepochybne sa ich bizarný nápad stane rýchlo virálnym, totiž ktorý výrobca kozmetiky si dovolí zhotoviť drona na diaľkové ovládanie v tvare čajky poletujúcej nad nič netušiacimi hlavami detí. Jej úlohou bolo doslova vypúšťať exkrementy, avšak miesto originálnej vtáčej receptúry bol použitý opaľovací krem spoločnosti Nivea. Deci krému priamo na hlavu naučí krpcov správnej starostlivosti o pokožku. Marketingové vedenie to myslí s reklamou naozaj vážne, keďže sa s ňou zapojilo do reklamného festivalu Cannes Lion. Nanešťastie, ocenenie za najlepší reklamný spot nezískali. Miesto toho im venovala komisia odkaz, že je to najhlúpejšia vec, akú kedy videli.