Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 5. 12. 2020 meniny má Oto

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Gadgets
11
Tomáš Macho
9. júl 2016, 18:10
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Dron v tvare čajky vypúšťa na deti exkrementy v podobe opaľovacieho krému. Taká je kontroverzná kampaň spoločnosti Nivea

Nezabudnite sa poriadne natrieť.

Tomáš Macho
9. júl 2016, 18:10
Dron v tvare čajky vypúšťa na deti exkrementy v podobe opaľovacieho krému. Taká je kontroverzná kampaň spoločnosti Nivea
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
11
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Naučiť deti už v mladom veku rozumne sa správať k svojmu telu (aspoň čo sa týka opaľovania) a nenechať ho vystavovať na priamom slnku počas letných mesiacov bez dostatočnej ochrany pokožky je taký nejaký základ, pokiaľ navštevujete kúpaliska, prírodne jazerá alebo radi chodíte k moru. Podcenenie nanesenia ochrannej vrstvy na celé telo pred pobytom na rozpálenom slnku v prípade detí totiž môže mať fatálne následky, o čom sa počas života presvedčil už snáď každý z nás.

 

Nivea túto výchovu takisto neberie na ľahkú váhu, a tak sa nemecká spoločnosť zaoberajúca sa starostlivosťou o pokožku rozhodla odštartovať na YouTube tak trochu kontroverznú kampaň. Nepochybne sa ich bizarný nápad stane rýchlo virálnym, totiž ktorý výrobca kozmetiky si dovolí zhotoviť drona na diaľkové ovládanie v tvare čajky poletujúcej nad nič netušiacimi hlavami detí. Jej úlohou bolo doslova vypúšťať exkrementy, avšak miesto originálnej vtáčej receptúry bol použitý opaľovací krem spoločnosti Nivea. Deci krému priamo na hlavu naučí krpcov správnej starostlivosti o pokožku. Marketingové vedenie to myslí s reklamou naozaj vážne, keďže sa s ňou zapojilo do reklamného festivalu Cannes Lion. Nanešťastie, ocenenie za najlepší reklamný spot nezískali. Miesto toho im venovala komisia odkaz, že je to najhlúpejšia vec, akú kedy videli. 

 

Pozdáva sa vám reklamná kampaň?
Áno
393 hlasov
Nie
245 hlasov
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: thenextweb.com Tagy: kampaň, Nivea, dron
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.