Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
9. júla 2016, 18:10
Čas čítania 0:00
Tomáš Macho

Dron v tvare čajky vypúšťa na deti exkrementy v podobe opaľovacieho krému. Taká je kontroverzná kampaň spoločnosti Nivea

TECH KAMPAŇ
Uložiť Uložené

Nezabudnite sa poriadne natrieť.

Naučiť deti už v mladom veku rozumne sa správať k svojmu telu (aspoň čo sa týka opaľovania) a nenechať ho vystavovať na priamom slnku počas letných mesiacov bez dostatočnej ochrany pokožky je taký nejaký základ, pokiaľ navštevujete kúpaliska, prírodne jazerá alebo radi chodíte k moru. Podcenenie nanesenia ochrannej vrstvy na celé telo pred pobytom na rozpálenom slnku v prípade detí totiž môže mať fatálne následky, o čom sa počas života presvedčil už snáď každý z nás.

Nivea túto výchovu takisto neberie na ľahkú váhu, a tak sa nemecká spoločnosť zaoberajúca sa starostlivosťou o pokožku rozhodla odštartovať na YouTube tak trochu kontroverznú kampaň. Nepochybne sa ich bizarný nápad stane rýchlo virálnym, totiž ktorý výrobca kozmetiky si dovolí zhotoviť drona na diaľkové ovládanie v tvare čajky poletujúcej nad nič netušiacimi hlavami detí. Jej úlohou bolo doslova vypúšťať exkrementy, avšak miesto originálnej vtáčej receptúry bol použitý opaľovací krem spoločnosti Nivea. Deci krému priamo na hlavu naučí krpcov správnej starostlivosti o pokožku. Marketingové vedenie to myslí s reklamou naozaj vážne, keďže sa s ňou zapojilo do reklamného festivalu Cannes Lion. Nanešťastie, ocenenie za najlepší reklamný spot nezískali. Miesto toho im venovala komisia odkaz, že je to najhlúpejšia vec, akú kedy videli. 

Anketa:
Pozdáva sa vám reklamná kampaň?
Áno
Nie
Áno
62 %
393 Hlasov
Nie
38 %
245 Hlasov
Domov
Zdieľať
Diskusia