Mimoriadne úspešný model britskej automobilky spoznávame v zmodernizovanom looku.
Najmenší model z radu vozidiel značky Land Rover sa dočká tento rok decentného faceliftu. Veľké zmeny pochopiteľne čakať ani nemôžeme, veď štýlový Range Rover Evoque sa ešte aj teraz predáva veľmi dobre, keďže ide však doba neúprosne dopredu, i tradičná britská automobilka zameraná na SUV-čka/off-roady, nemôže zaspať a medzičasom tak svoj model modernizuje. Exteriérové zmeny sú naozaj minimálne, spredu evidujeme o čosi prepracovanejší nárazník s väčšími otvormi, pozmenenú masku a svetlomety, ktoré počítajú s úplne novou grafikou. Jednou z hlavných noviniek sú práve svetlá, ktoré vôbec ako prvé v rámci koncernu Jaguar Land Rover počítajú s adaptívnou full-LED technológiou. Novú výplň a zobrazovanie ponúkajú aj zadné svetlá, ktoré tak pôsobia ešte čistejším dizajnom. V rámci faceliftu pribudlo následne 6 úplne nových diskov a nové odtiene lakov karosérie - Baltoro Ice Metallic a Waitomo Grey Premium Metallic. V interiéri po novom nájdeme na výber nové čalúnenie, pozmenené sedadlá, úplne nový TFT displej v prístrojovom štíte a 8" dotykovú obrazovka spolupracujúcu so systémom InControl Touch.
Pod kapotou nechýba známy dvojlitrový benzínový štvorvalec, ktorý vo verzii Si4 vykazuje výkon 177 kW / 240 koní a priemernú spotrebu niečo málo pod 8 l/100 km. Do motorového portfólia sa však najnovšie dostávajú agregáty z triedy Ingenium. Základom je 110 kW / 150-koňové vyhotovenie eD4 s krútiacim momentom 430 N.m a kombinovanou spotrebou na úrovni 4,2 l/100 km. Okrem toho sa časom dočkáme i zhodného agregátu naladeného na 132 kW / 180 koní pri spotrebe 4,8 l/100 km. Samozrejme, v ponuke naďalej nechýba ani 9-stupňový automat, novinkou je ale All-Terrain Progress Control (ATPC), teda tempomat do terénu, ktorý drží vozidlu konštantnú rýchlosť (od 2-30 km/h) a vodič sa tak sústredí len na jazdu. Viac informácií sa dočkáme v Ženeve, začiatok predaja je naplánovaný na august tohto roka.