3) Scény nadabované dopredu
Ak je niečo skutočne typické pre režiséra Tomáša Vorla, tak je to predabovanie všetkých liniek filmu v štúdiu. Dúfajme, že preto, aby bolo všetko, čo je povedané, ešte zrozumiteľnejšie. Ale bohužiaľ, je to v konečnom dôsledku oveľa krkolomnejšie. Celé to však pôsobí zvláštnym dojmom a úprimne povedané, obraz a zvuk si v konečnom dôsledku veľmi nerozumejú.
Niekoľkokrát sa stalo, že obraz predbehol zvuk alebo naopak. Je to výzva aj pre hercov, ktorí sa po náročnom natáčaní v teréne musia neskôr vrátiť do štúdia a nacvičovať konkrétne herecké výkony. Prirodzene, o to ťažšie je pre nich vcítiť sa do scén. Preto sa často herci nedokážu v dabingu vyjadriť tak, ako by sa mohli prirodzene vyjadriť na pľaci.
4) Tyrkysová
„Ten tyrkysový motýlik som ukradol našej kostymérke, pretože celý náš film sa odohráva v tyrkysovej farbe. Od detstva milujem tyrkysovú, takže sme celý film koncipovali v tyrkysovej. Tyrkysový Džob proste,“ povedal o filme režisér Vorel.
V celom filme je naozaj vidieť, že všetko má nádych tejto krásnej a tajomnej farby. Zároveň však pôsobí trochu depresívnym dojmom, čo je príznačné pre príbeh filmu. Môžeš sa o tom presvedčiť na vlastnej koži v kine.