Dav zvedavých zákazníkov vytvoril obrovský rad už desiatky minút pred otvorením. Kto prišiel neskôr, na vstup do predajne sa poriadne načakal.
Boli sme na oficiálnom otvorení prvej predajne Biedronky na Slovensku v Miloslavove, len niekoľko kilometrov od hlavného mesta. Desiatky zvedavých zákazníkov sa na parkovisku pred obchodom začali zhromažďovať už okolo 13:00. 15 minút pred prestrihnutím pásky už rozchytali všetky dostupné nákupné košíky. Dav vytvoril obrovský rad. Kto prišiel neskôr, na vstup do predajne sa poriadne načakal.
Slávnostného otvorenia sa zúčastnili poľskí aj portugalskí zástupcovia spoločnosti. „Full of people,“ pochvaľoval si jeden z nich tesne pred otvorením. Bolo vidieť, že veľký záujem verejnosti je pre nich dobrým znamením.

Prvýkrát síce svoje brány na Slovensku Biedronka otvorila neďaleko hlavného mesta, no už v najbližších dňoch sa dočkajú aj obyvatelia v mestách ako Zvolen, Nové Zámky, Levice, Považská Bystrica a Senica.
Moderátor podujatia Vilo Rozboril sa mikrofónu ujal v predstihu a ľuďom dával základné organizačné pokyny. Oboznámil ich s programom, aj akciami a prekvapeniami, ktoré si pre nich reťazec pripravil. Krátko po 14. hodine už do predajne vošli prví zákazníci.
- Čo mnohých zákazníkov sklamalo a čo naopak potešilo.
- Prečo Biedronka nevie zaručiť rovnaké ceny aké sú v Poľsku aj na Slovensku.
- Aké majú Slováci očakávania od novej siete predajní.
- Či mladých ľudí odradí od nákupov v zahraničí.
- Koľko stáli základné potraviny.
- Prečo mnohých neodradili ani húfy zákazníkov.
- Čo sa námpáčilo.
Páči sa ti naša tvorba? Pridaj sa do klubu Refresher+. Aj vďaka tvojej podpore dokážeme prinášať kvalitné články. Okrem množstva benefitov, ktoré na teba čakajú, získaš neobmedzený prístup k prémiovému obsahu.
Čakajúcich ľudí sme sa pýtali, čo ich na otvorenie prilákalo a aké majú od nového potravinového reťazca na Slovensku očakávania. Väčšina opýtaných s Biedronkou u našich severných susedov nemala žiadne skúsenosti. Mnohých dnes do predajne prilákala najmä zvedavosť. Takmer jednohlasne sa opýtaní zhodli na tom, že ceny potravín sú už neúnosné a s príchodom konkurencie dúfajú v pokles cien na trhu. Zároveň očakávajú väčší výber potravín a značiek, ktoré na našich pultoch doteraz dostupné neboli.
„Dcéra ich produkty pozná zo zahraničia. Vraj majú dobré nápoje. Dala mi zoznam toho, čo mám nakúpiť,“ povedala nám pani čakajúca v rade. „Kúpime hlavne to, čo nám doma chýba. Dúfame, že bude Biedronka konkurenciou pre Lidl a Tesco a potlačí ceny na dol,“ povedala nám dvojica stojaca neďaleko.
Všetci boli zvedaví na nižšie ceny. Niektorí z nich však boli skeptickí už vopred. „Mlieko za 59 centov viem v akcii kúpiť aj inde. Takže nič extra,“ hovorila nám iná zákazníčka, čím narážala na akciový plagát na parkovisku.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Čo mnohých zákazníkov sklamalo a čo naopak potešilo.
- Prečo Biedronka nevie zaručiť rovnaké ceny ako v Poľsku aj na Slovensku.
- Aké majú Slováci očakávania od novej siete predajní.
- Či mladých ľudí odradí od nákupov v zahraničí.
- Koľko stáli základné potraviny.
- Prečo mnohých neodradili ani húfy zákazníkov.
- Čo sa nám páčilo.