Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
včera 5. marca 2025 o 20:00
Čas čítania 5:55
Radka Klučárová

Boli sme na otvorení prvej Biedronky na Slovensku: Reakcie boli rozpačité, maslo za 2 eurá aj kupóny na nákup potešili ľudí

Boli sme na otvorení prvej Biedronky na Slovensku: Reakcie boli rozpačité, maslo za 2 eurá aj kupóny na nákup potešili ľudí
Zdroj: Refresher
ZAUJÍMAVOSTI BIEDRONKA OBCHODY POTRAVINY REPORTÁŽE ZO SLOVENSKA
Uložiť Uložené

Dav zvedavých zákazníkov vytvoril obrovský rad už desiatky minút pred otvorením. Kto prišiel neskôr, na vstup do predajne sa poriadne načakal.

Boli sme na oficiálnom otvorení prvej predajne Biedronky na Slovensku v Miloslavove, len niekoľko kilometrov od hlavného mesta. Desiatky zvedavých zákazníkov sa na parkovisku pred obchodom začali zhromažďovať už okolo 13:00. 15 minút pred prestrihnutím pásky už rozchytali všetky dostupné nákupné košíky. Dav vytvoril obrovský rad. Kto prišiel neskôr, na vstup do predajne sa poriadne načakal.

Slávnostného otvorenia sa zúčastnili poľskí aj portugalskí zástupcovia spoločnosti. „Full of people,“ pochvaľoval si jeden z nich tesne pred otvorením. Bolo vidieť, že veľký záujem verejnosti je pre nich dobrým znamením.

Ľudia sa začali zbiehať už viac ako hodinu pred oficiálnym otvorením.
Ľudia sa začali zbiehať už viac ako hodinu pred oficiálnym otvorením. Zdroj: Refresher

Prvýkrát síce svoje brány na Slovensku Biedronka otvorila neďaleko hlavného mesta, no už v najbližších dňoch sa dočkajú aj obyvatelia v mestách ako Zvolen, Nové Zámky, Levice, Považská Bystrica a Senica.

Moderátor podujatia Vilo Rozboril sa mikrofónu ujal v predstihu a ľuďom dával základné organizačné pokyny. Oboznámil ich s programom, aj akciami a prekvapeniami, ktoré si pre nich reťazec pripravil. Krátko po 14. hodine už do predajne vošli prví zákazníci.

Anketa:
Dáš šancu Biedronke?
Určite áno.
Ešte to zvážim.
Nie, nemám záujem.
Určite áno.
52 %
439 Hlasov
Ešte to zvážim.
20 %
168 Hlasov
Nie, nemám záujem.
28 %
236 Hlasov
Sieť Biedronka, ktorú vlastní portugalská skupina Jeronimo Martins, dosiahla v roku 2024 tržby 23,57 miliardy eur a ovládla 30 % poľského trhu vo svojom segmente. S viac ako 81-tisíc zamestnancami je zároveň najväčším zamestnávateľom v krajine.
V tomto článku si prečítaš:
  • Čo mnohých zákazníkov sklamalo a čo naopak potešilo.
  • Prečo Biedronka nevie zaručiť rovnaké ceny aké sú v Poľsku aj na Slovensku.
  • Aké majú Slováci očakávania od novej siete predajní.
  • Či mladých ľudí odradí od nákupov v zahraničí.
  • Koľko stáli základné potraviny.
  • Prečo mnohých neodradili ani húfy zákazníkov.
  • Čo sa námpáčilo.

Páči sa ti naša tvorba? Pridaj sa do klubu Refresher+. Aj vďaka tvojej podpore dokážeme prinášať kvalitné články. Okrem množstva benefitov, ktoré na teba čakajú, získaš neobmedzený prístup k prémiovému obsahu.

Košíky zákazníci rozchytali ešte pred otvorením predajne. Ulička s drogériou. Nákup mladej rodiny. Plagáty s akciovým tovarom.
Zobraziť galériu
(13)

Čakajúcich ľudí sme sa pýtali, čo ich na otvorenie prilákalo a aké majú od nového potravinového reťazca na Slovensku očakávania. Väčšina opýtaných s Biedronkou u našich severných susedov nemala žiadne skúsenosti. Mnohých dnes do predajne prilákala najmä zvedavosť. Takmer jednohlasne sa opýtaní zhodli na tom, že ceny potravín sú už neúnosné a s príchodom konkurencie dúfajú v pokles cien na trhu. Zároveň očakávajú väčší výber potravín a značiek, ktoré na našich pultoch doteraz dostupné neboli.

„Dcéra ich produkty pozná zo zahraničia. Vraj majú dobré nápoje. Dala mi zoznam toho, čo mám nakúpiť,“ povedala nám pani čakajúca v rade. „Kúpime hlavne to, čo nám doma chýba. Dúfame, že bude Biedronka konkurenciou pre Lidl a Tesco a potlačí ceny na dol,“ povedala nám dvojica stojaca neďaleko.

Všetci boli zvedaví na nižšie ceny. Niektorí z nich však boli skeptickí už vopred. „Mlieko za 59 centov viem v akcii kúpiť aj inde. Takže nič extra,“ hovorila nám iná zákazníčka, čím narážala na akciový plagát na parkovisku.

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatného Mám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Pridaj sa do klubu REFRESHER+

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Čo mnohých zákazníkov sklamalo a čo naopak potešilo.
  • Prečo Biedronka nevie zaručiť rovnaké ceny ako v Poľsku aj na Slovensku.
  • Aké majú Slováci očakávania od novej siete predajní.
  • Či mladých ľudí odradí od nákupov v zahraničí.
  • Koľko stáli základné potraviny.
  • Prečo mnohých neodradili ani húfy zákazníkov.
  • Čo sa nám páčilo.
Dočítať článok
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Dočítať článok
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 177570 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Odomknúť cez SMS
Tento článok
Poslať sms Ako to funguje?
Všetky články na mesiac
🤩 Len 1,50€ navyše
POSLAŤ SMS Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.: 1+1 pizza zdarma v Gatto Matto , Kaliforňan miska podľa vlastného výberu ZDARMA alebo Burger v Roxore ZDARMA
Zobraziť všetky (23)
Domov
Zdieľať
Diskusia