Meno majiteľa nepoznáme, pochádza však z Taiwanu.
Po dlhšom čase nám taliansky výrobca ukázal ďalší mimoriadne exkluzívny model, ktorý vznikol výlučne podľa predstáv svojho budúceho majiteľa. Novinka nesie názov SP-8, ide o unikátny kúsok, ktorý vznikne v jednom jedinom exemplári, vychádza pritom z modelu Ferrari F8 Spider. Tento výtvor bol navrhnutý priamo v oddelení Ferrari Styling Center, a to pod taktovkou slávneho dizajnéra Flavia Manzoniho.
Už na prvý pohľad je zrejmé, že hoci exkluzivitka vychádza z dobre známeho modelu F8 Spider, vo výsledku má rovnaký len technický základ, pretože aj samotná karoséria je odlišná. V rámci individualizačného programu tak Ferrari vytvorilo nové karosárske panely, ktoré boli navyše navrhnuté tak, aby opticky rozdelili vozidlo na dve časti. Použité bolo totiž dvojfarebné lakovanie, ktoré kombinuje matný lak Argento Micalizzato s modrým odtieňom Blue Scuro Stellato. Domodra boli dokonca lesklým modrým lakom Blue Sandstone nalakované aj použité uhlíkové vlákna.
Zásadnou odlišnosťou je aj riešenie samotnej strechy, pretože tu absentuje mechanizmus na vytiahnutie strešného panela. Ide tak o stále otvorené Ferrari, čomu bola prispôsobená aj karoséria. Keďže superšport nemá žiadnu strechu, v hornej časti za sedadlami sa nachádzajú ochranné oblúky, ktoré chránia posádku v prípade prevrátenia, zatiaľ čo technici zvýšili tuhosť karosérie cez podvozok.
Nový je aj predný nárazník, svetlá či kapota, ktorá je výsledkom niekoľko mesiacov trvajúceho vývoja – čelná časť bola navrhnutá tak, aby čo najlepšie umožnila lepšie prúdenie vzduchu nielen okolo karosérie, ale aj k predným chladičom. Okrem iných predných svetiel evidujeme aj nové zadné svetlá na štýl modelu Roma, výrazný zadný difúzor s koncovkami výfuku či špeciálne 5-lúčové disky. Lakované sú v matnom laku Grigio NART a svojím tvarom odkazujú na slávny model F40.
V obdobnej farebnej konfigurácii sa nesie aj interiér, kde prevláda námornícka modrá Alcantara s gradientným efektom či koberce z jemnej tkaniny. Ako výrazný kontrastný prvok poslúžil žltý odtieň, ktorý sa nesie cez celú šírku palubnej dosky a miesto si našiel aj na okrajoch škrupinových sedadiel.
Srdcom novinky je 3,9-litrový dvakrát preplňovaný osemvalec, ktorý disponuje výkonom 720 koní a 770 Nm. Spojený je so 7-stupňovou poloautomatickou prevodovkou s manuálnym režimom radenia. Rýchlostné parametre automobilka nezverejnila, očakáva sa však, že pôjde o identické údaje ako v prípade modelu F8 Spider – akcelerácia z 0 na 100 km/h len za 3 sekundy a maximálna rýchlosť 300 km/h. Ferrari rovnako nešpecifikuje cenu, je však jasné, že ide rádovo o niekoľko miliónov eur. Meno majiteľa nepoznáme, pochádza však z Taiwanu.