Základom pre najnovšiu úpravu je Porsche 911 Turbo S, ktoré už v sériovom stave ohúri parametrami.
Aj napriek tomu, že sa Brabus odjakživa primárne zameriava na úpravy vozidiel značky Mercedes-Benz, najmä posledné roky svoje pole pôsobenia značne rozširuje. Najnovšie sa Brabus pochválil skutočne extrémnou úpravou jedného z najúchvatnejších vozidiel športovej značky. Ide o model 911 Turbo S, ktorý patrí medzi tie úplne najrýchlejšie sériovo vyrábané automobily z Nemecka, teraz sa však pýši ešte viac dych berúcimi parametrami.
Brabus sa totiž postaral o kompletnú prestavbu s označením 900 Rocket R. Nejde len o pár dodatočných nadstavcov, ale dôkladne prepracovaný exteriér aj interiér, ktorý so sériovým vyhotovením nemá veľa spoločného. Karoséria bola totiž v rámci na mieru vyvinutých dielov Widestar rozšírená v oblasti blatníkov. Nový je predný aj zadný nárazník, bočné prahy aj rozmerný zadný spojler. Celok stojí až na 21" diskoch Monoblock P Platinum Edition vpredu a 22" vzadu, osadené sú pritom aj špeciálnymi krytmi Carbon Aerodisk.
Všetky diely sú z uhlíkových vlákien. Navrhnuté a testované boli priamo vo veternom tuneli, okrem lepšieho obtekania karosérie vzduchom slúžia aj na lepšie odvádzanie a privádzanie vzduchu určeného na chladenie. Kompletne prečalúnili interiér do čiernej kože so špecifickým vzorom, pribudli karbónové dekóry, plakety a Alcantara.
Výkon je až 662 kW/900 koní a krútiaci moment 1 000 Nm. Ide tak o navýšenie výkonu o 250 koní v porovnaní so sériovým Porsche 911 Turbo S. Výkon pochádza z 3,8-litrového plochého šesťvalca, ktorý dostal úplne nové turbodúchadlá, výfukový systém a optimalizáciu jednotlivých elektronických komponentov vrátane riadiacej jednotky. Toto Porsche dokáže vystreliť na stovku z pokoja len za 2,5 sekundy a jeho maximálna rýchlosť je 340 km/h.
900 Rocket R je tak jeden z najbrutálnejších počinov, aký kedy Brabus vytvoril, no a tomu zodpovedá aj cena 550-tisíc eur. Vyrobia len 25 exemplárov.