„Team Selena. Každý, kto promuje Kylie Jenner, neuvidí odo mňa ani jeden dolár,“ reagujú na kampaň fanúšikovia.
Kylie Jenner sa stala hviezdou najnovšej kampane značky Dolce & Gabbana s názvom Pool. Reklama bola venovaná novej kolekcii slnečných okuliarov. Za výsledkom stojí duo módnych fotografov Mert Alas a Marcus. Najmladšia z klanu Kardashianovcov je v nej poriadne zvodná.
25-ročná hviezdička reality šou a podnikateľka v reklame predvedie niekoľko modelov okuliarov, na ktorých nechýba logo značky. Celá scéna sa odohráva v bazéne. Kylie pózuje v čiernych šatách, dlhých úzkych rukaviciach, po dne sa prechádza vo vysokých podpätkoch. Jej zvodný outfit dopĺňajú zlaté náušnice Dolce & Gabbana.
Pre mužskú kolekciu okuliarov talianska značka obsadila do hlavnej roly herca z erotického trileru 365 dní. V mokrom obleku hviezdi herec Michele Morrone.
Zdá sa, že značka si v poslednom čase klan Kardashian obľúbila. Pre Dolce & Gabbana tento rok pracovala aj jej staršia sestra Kim Kardashian. Okrem toho, že pózovala v kampani inšpirovanej filmami z 90. rokov, pomáhala kreatívnym riaditeľom aj pri kolekcii.
Na kampaň však fanúšikovia reagujú aj negatívne, pravdepodobne v spojitosti so Selenou Gomez, ktorá Kylie Jenner predbehla v počte followerov na Instagrame. „Team Selena. Každý, kto promuje Kylie Jenner, neuvidí odo mňa ani jeden dolár,“ píšu fanúšikovia pod príspevkom.