Pôvabné SUV dostalo rad vylepšení, ktoré majú docieliť modernejší zjav i techniku.
Vzhľadom na to, že značka Jaguar Land Rover postupne modernizuje svoje portfólio, facelift neobchádza ani Range Rover Velar. Ten dostal rad vylepšení, ktoré majú docieliť modernejší zjav i techniku. Na prvý pohľad evidujeme najmä pozmenenú grafiku predných a zadných svetiel, zatiaľ čo decentnými korekciami prešili aj nárazníky či maska. Do ponuky sa dostali nové odtiene karosérie, pričom exteriérové prvky sú po novom čierne, možné je však zvoliť aj medené detaily.
Najväčšie zmeny sa odohrali v interiéri – pôvodné dve obrazovky na stredovej konzole nahradil len jeden rozmerný 11,4" displej s najnovším infotainmentom Pivo Pro. Tunel medzi vodičom a spolujazdcom tak pôsobí čistejším dojmom, vytratili sa z neho otočné voliče aj všetky ovládacie prvky, svoje tradičné miesto si tak udržal len elegantný volič prevodovky.
Zákazník si môže odteraz zvoliť jedno z troch nových čalúnení (Cloud, Raven Blue a Deep Garnet) a vyberať spomedzi výbav Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE a Autobiography. V zmysle nedávnych modernizácií väčších modelov značky, aj Velar prešiel väčšou elektrifikáciou motorovej palety.
Všetky motorické verzie sú totiž po novom osadené mild-hybridnou technológiou so 48 V sieťou na čele so štartér-generátorom. Výnimkou je len najvýkonnejšia verzia P400e, keďže v tomto prípade ide už o plug-in hybrid. Jeho medzičasom väčšia batéria (19,2 kWh) má zaručiť čisto elektrický dojazd až na úrovni 64 kilometrov. Kompletná ponuka je nasledujúca:
- P250 – 2.0 R4, 184 kW/250 koní a 365 Nm
- P340 – 3.0 R6, 250 kW/340 koní a 480 Nm
- P400 – 3.0 R6, 294 kW/400 koní a 550 Nm
- P400e – 3.0 R6 + el., 297 kW/404 koní a 640 Nm
- D200 – 2.0 R4, 150 kW/200 koní a 430 Nm
- D300 – 3.0 R6, 221 kW/300 koní a 650 Nm