Nemecký tuner si vzal do parády vrcholný variant E 63 S a pretvoril ho v ešte extrémnejší počin.
Mercedes-Benz triedy E sa dočká už o niekoľko mesiacov generačnej výmeny, čo so sebou prinesie rad zmien. V zmysle predošlých informácií už model vyššej strednej triedy nebude mať osemvalcový motor, čím automobilka uzavrie ďalšiu významnú kapitolu. Kým sa tak však stane, nejeden úpravca ukáže vylepšenú verziu aktuálnej triedy E, podobne ako teraz nemecká spoločnosť Mansory.
Exteriér dostal kompletný balík karbónových doplnkov – nová je maska, nadstavce na prednom i zadnom nárazníku, bočné prahy, difúzor, kryty spätných zrkadiel či decentná odtrhová hrana a spojler vzadu. Celok stojí až na odľahčených čiernych 21" diskoch série N.50, pričom všetky chrómové prvky nahradil lesklý čierny lak. Logá Mansory vystriedali tradičnú hviezdu.
V interiéri sú zmeny oveľa decentnejšie, keďže dobre známy kokpit dostal len hŕstku ďalších karbónových dekórov a logá tunera. To najpodstatnejšie však zmenili pod kapotou. Štvorlitrový motor V8 biturbo v sériovom vyhotovení E 63 S ponúka úctyhodný výkon 450 kW/612 koní s krútiacim momentom 850 Nm. Mansory však pre osemvalec ponúka hneď tri stupne vylepšení.
V rámci prvého stupňa úprav je možné výkon navýšiť na úroveň 529 kW/720 koní a 1 000 Nm. Druhý stupeň už počíta so silou až 625 kW/850 koní a krútiacim momentom 1 150 Nm. Balík Stage 3 napokon pre najnáročnejších ponúka až 661 kW/900 koní a 1 250 Nm. Aké presné úpravy zahŕňa posledný stupeň, Mansory nešpecifikuje, zďaleka však už nepôjde len o softvérové vylepšenia. Takto vylepšená trieda E by pritom mala byť schopná akcelerovať na 100 km/h pod 3 sekundy a jej maximálna rýchlosť hravo presiahne 300 km/h.