Na výber budú tri typy benzínových motorov.
Úplne novú, v poradí už siedmu generáciu luxusného modelu Grandeur (niekde známeho aj ako Azera) nám Hyundai poodhalil už pred niekoľkými týždňami. Až teraz, tesne pred autosalónom v Los Angeles však automobilka prezrádza kompletné informácie. Nová generácia má robustnejšie až veľkolepé tvary, ktoré ladia so súčasným dizajnovým jazykom značky.
Karoséria má väčšie čisté plochy, ktoré korešpondujú s minimalistickejším podtónom. Spredu Grandeur pripomína veľkokapacitný model Staria, a to nielen tvarom masky, ale aj rozložením svetiel – cez celú šírku vozidla sa tiahne pás denného LED osvetlenia, zatiaľ čo hlavné svetlá sú umiestnené po stranách nárazníka, teda značne nižšie. Horizontálne orientovanej čelnej časti tak dominuje efektná štruktúra jednotlivých otvorov.
Čistý dizajn umocňujú zapustené kľučky, B-stĺpiky, ktoré sú v čiernej farbe schované do línie okien, zatiaľ čo samotné dvere majú bezrámové riešenie. Špecificky tvarovaná je aj zadná časť – C-stĺpik je vyplnený dodatočným oknom, zatiaľ čo koncové svetlá reprezentuje len veľmi úzky LED pás zachádzajúci až do strán karosérie.
Hoci sa na prvý pohľad môže zdať, že ide o poriadne dlhý kolos, s celkovou dĺžkou 5 035 milimetrov je Grandeur kratší než základné verzie nemeckých limuzín. Na šírku má novinka 1 880 a na výšku 1 460 milimetrov. Zaujímavosťou je, že samotný rázvor náprav má „len“ 2 895 milimetrov, čo je menej, než má elektrický Ioniq 5. Batožinový priestor má objem 480 litrov.
Minimalizmus dominuje aj v interiéri. Elegantná palubná doska je horizontálne orientovaná, bez zbytočných dizajnových výstrelkov. Jej centrom je dvojica 12,3" širokouhlých obrazoviek, ktoré dopĺňa tretí 10,25" displej nadväzujúci na stredový tunel, ktorý slúži primárne na obsluhu ventilácie. Hyundai sľubuje mimoriadne kvalitné materiály a dielenské vypracovanie, čo potvrdzujú už aj prvé oficiálne fotografie.
Pod kapotou sa môžu nachádzať až tri typy benzínových motorov, ktoré štandardne poháňajú prednú nápravu. Za príplatok však nechýba ani pohon oboch náprav. Všetky motorizácie majú výhradne automatické prevodovky, hybridný variant 6-stupňovú, zatiaľ čo zvyšné až 8-stupňové.
- 1,6-litrový štvorvalec + elektromotor, 169 kW/230 koní
- 2,5-litrový štvorvalec, 134 kW/198 koní a 248 Nm
- 3,5-litrový šesťvalec, 221 kW/300 koní a 359 Nm
V tomto momente nie je oficiálne zrejmé, či novinka príde aj na európsky trh, s najväčšou pravdepodobnosťou sa jej to však opäť nepodarí.