Kim Kardashian spoločne s marketingovým tímom stavila na obraz 50 žien v rôznom veku a s odlišnými typmi postavy.
Značka SKIMS, respektíve zakladateľka Kim Kardashian, opätovne trafila klinec priamo po hlavičke – tentoraz novou kolekciou podprseniek v univerzálnych farbách. V kampani žiari 50 žien v rôznom veku a s odlišnými typmi postavy vrátane známych tvárí, akými sú herečky Brooke Shields a Juliette Lewis alebo speváčky Cassie a Becky G.
„Sebavedomie sa začína vo vnútri a novou kampaňou chceme spojiť všetky ženy, aby sme oslávili všetky typy postáv a individualitu,“ uviedla Kardashian v tlačovej správe.
Kampaň zobrazuje 50 inšpiratívnych žien s jedinečnými osobnosťami z rôznych prostredí a pracovných odvetví naprieč štyrmi dekádami. Fotografie a videá sú prácou Vanessy Beecroft.
Značka SKIMS patrí medzi najrýchlejšie rastúce odevné spoločnosti (v januári 2022 dosiahla hodnota firmy výšku 3,2 miliardy dolárov, píše The Business of Fashion) a dôvod je jednoduchý. Jednotlivé produkty tvarovacej spodnej bielizne a pohodlnej domácej módy sú určené pre všetky ženy, a to bez ohľadu na vek či typ postavy.
Viac informácií o nových podprsenkách nájdeš v online obchode značky, ktorá ponúka doručenie aj na územie Slovenskej republiky. Predtým skontroluj fotografie v galérii.