„Predjedlo pred šou,“ napísala Kim k videu, v ktorom pózuje ako Marilyn Monroe v rámci spolupráce s Dolce & Gabbana. Spoločnú kolekciu predstavia už zajtra 24. septembra na milánskom týždni módy.
Kim Kardashian sa na svojom Instagrame pochválila spoluprácou so značkou Dolce & Gabbana. V stredu zverejnila čiernobiele video s heštegom #CiaoKim, na ktorom vystupuje zo súkromného lietadla, prijíma kyticu ruží a sebavedome prechádza okolo paparazzov.
Tí jej pokoj nedajú ani v druhom videu, ktoré svetlo sveta uzrelo včera. Kardashian na ňom v limuzíne pózuje ako sexy Marilyn Monroe, vychutnáva si pizzu, svoje blonďavé vlny, rozdáva široké úsmevy a užíva si záblesky z fotoaparátov.
Vo videu v štýle „starého Hollywoodu“, ku ktorému napísala „Predjedlo pred šou“, ťa pozýva sledovať módnu prehliadku kolekcie Kim & Dolce & Gabbana na jar/leto 2023, a to už zajtra 24. septembra o 14.30 h. Značka Dolce & Gabbana sa neváhala pochváliť ani novou spoluprácou a novou sezónou „návrhárkou“.
Viac ako spolupráca medzi Kardashian a luxusným talianskym módnym domom však bije do očí to, že Kim sa opäť raz odvážila vžiť do úlohy Marilyn. Jedna z hejterov sa na Reddite vyjadrila: „Viac Kim ako Marilyn Monroe? Nepoučila sa?“ Narážala tak na kontrovezný look, ktorý Kardashian zvolila na červený koberec májového Met Gala. Práve tam si obliekla šaty, v ktorých Marilyn Monroe spievala pieseň Happy Birthday pre prezidenta Johna F. Keneddyho. Nielen internet, ale aj samotný Bob Mackie, ktorý robil pôvodný návrh šiat, sa vyjadril, že to, že ich mala Kim oblečené, bola obrovská chyba. Podľa neho by ich nik iný okrem Marilyn nemal mať na sebe.
Moderátorka pre TCM Alicia Malone vysvetľuje, že vzácne kúsky, ako je tento, by mali byť uchovávané v špeciálnych archívoch, keďže ich aj samotný kyslík môže znehodnotiť. Na druhej strane tvrdí, že medzi Kim Kardashian a Marilyn vidí podobnosť a paralely.
„Obe milujú publicitu a spôsobujú senzáciu. Obe ženy zároveň zmenili ideál ženskej krásy. Marilyn v 50. rokoch spopulárnila krivky a Kim je zase idolom mnohých žien popkultúry. Samozrejme, do istej miery je to pre Kim reklamný ťah, ktorý funguje,“ hovorí Malone, ako uvádza portál EW. Otázne teda je, do akej miery bude nová spolupráca Kim Kardashian a Dolce & Gabbana odkazovať na Marilyn Monroe a ako veľmi je ovplyvnená jej životom.