Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je PR správa spoločnosti Herbalife.
2. decembra 2021, 13:00
Čas čítania 3:16
Sponzorovaný obsah

Päť jednoduchých spôsobov, ako zviditeľniť a podporiť váš biznis

REFRESHER
Uložiť Uložené

Prezident spoločnosti Herbalife Nutrition ti poradí, ako naštartovať a posilniť tvoj biznis.

Ak podnikáš, isto vieš, že ak tvoji potenciálni zákazníci nevedia o službách alebo produktoch, ktoré im poskytuješ, môže sa z tvojho biznisu stať to najlepšie tajomstvo na svete. Jedným z kľúčových aspektov v oblasti predaja je oslovenie koncových používateľov s informáciou, že pre nich máš riešenie, ktoré uspokojí ich potreby. Ako spoločnosť pôsobiaca v oblasti výživy so sieťou nezávislých distribútorov po celom svete má Herbalife z prvej ruky informácie o tom, ako ich najlepší distribútori – podnikatelia – kreatívne a nákladovo efektívne dokážu zviditeľniť svoj biznis kvôli zvýšeniu svojho predaja.

Herbalife Nutrition
Zdroj: Herbalife Nutrition

John DeSimone, prezident spoločnosti Herbalife Nutrition, priblížil päť kritických prvkov, ktoré mnohí z úspešných nezávislých distribútorov Herbalife Nutrition využívajú na rast svojej značky, reputácie a podnikania.

1. Spojenie s väčšou komunitou

S najväčšou pravdepodobnosťou žiješ v komunite, ktorá ocení produkty alebo služby, ktoré ponúkaš. Predávať lokálne a ľuďom, ktorých poznáš, sa môže zdať ako samozrejmosť. Stačí len zaklopať na dvere, poslať e-mail alebo SMS správu. Mnohí distribútori však rozširujú svoj dosah a rozvíjajú úspešné podnikanie využívaním digitálnych nástrojov. Využívaj rozvetvenie online komunít. Môžeš začať od vlastnej komunity na Linkedine, Facebooku, Instagrame alebo Snapchate a skončiť až pri odvetvových skupinách.

Herbalife Nutrition
Zdroj: Herbalife Nutrition

„Či už začínate podnikať, alebo rozbiehate svoje marketingové úsilie, začnite tým, že oslovíte ľudí, ktorých poznáte, a ľudí z vašej miestnej komunity prostredníctvom viacerých digitálnych platforiem a povzbuďte ich, aby sa podelili o svoje pozitívne skúsenosti s ostatnými. Dôležité je, aby sa dal vytvorený obsah ľahko zdieľať, bol zaujímavý a zároveň sa venoval aktuálnym problémom spotrebiteľov, ktoré môže váš produkt riešiť,“ vysvetľuje John DeSimone.

2. Zapoj svoje publikum autentickým spôsobom

Nie všetko sa však môže hodiť každému. Obsah, ktorý zdieľaš, by mal byť skutočne pútavý a mal by umožňovať interakciu so zákazníkmi spolu s možnosťou zdieľania nápadov. Táto výmena môže byť cenná, keď sa rozhoduješ o uvedení nových produktov na trh alebo sa snažíš o propagáciu. Sociálne médiá ponúkajú množstvo spôsobov zapojenia, ako sú ankety, kvízy, kladenie otázok a reakcie. Použi tieto nástroje, aby si zistil, čo sedí tvojim zákazníkom, a zváž možnosť, že by si im umožnil vyjadriť sa k ďalším krokom v tvojom podnikaní – vzhľadom na to, že sa snažíš vychádzať v ústrety ich potrebám!

3. Šírenie povedomia od človeka k človeku

Každý zákazník sa cení, ale tí, ktorí sa stanú advokátmi tvojich produktov, sú o to cennejší. Spokojný zákazník, ktorý hovorí o pozitívach tvojho produktu či služby medzi svojou rodinou a priateľmi, je veľmi silným nástrojom. Nezabudni sa týmto zákazníkom poďakovať za ich podporu.

Herbalife Nutrition
Zdroj: Herbalife Nutrition

„Ak je to možné, použite s ich súhlasom ich krátke vyjadrenia na svojich webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Požiadajte ich o zanechanie recenzie na niektorom z mnohých internetových portálov, ktoré to umožňujú. Spokojní zákazníci sú pri šírení pozitívnych reakcií nenahraditeľní, pretože sa delia o vlastné skúsenosti. Recenzie sú v dnešnej dobe pri nákupe jedným z najvplyvnejších faktorov,“ približuje John DeSimone.

4. Zváž motivovanie odporúčaní

Ďalšou účinnou metódou, ako môžeš podporiť zdieľanie spätnej väzby od spokojných zákazníkov, je motivovať ich k tomu. Za každé zdieľané odporúčanie tvojich služieb im môžeš napríklad poskytnúť zľavu. Motivovanie odporúčaním môže mať neformálnu podobu, avšak lepšie funguje vytvorenie formalizovaného systému, ktorým si nastavíš jasné pravidlá odmien za takéto odporúčania.

5. Aktívny prístup

Aj keď sa podnikatelia zameriavajú najmä na budovanie svojho biznisu, takisto potrebujú hľadať spôsoby, ako nadviazať spojenie so svojou komunitou a byť v nej aktívni. Či už trénuješ športový tím, alebo si dobrovoľníkom v miestnom útulku pre zvieratá, alebo si sponzorom stánku na veľtrhu zdravia, alebo aktívnym a viditeľným členom svojho mesta či obce, všade si buduješ kontakty. Tieto komunitné aktivity ti umožnia spoznať nových ľudí v príjemnom prostredí. Schopnosť nadviazať kontakt prostredníctvom spoločnej záľuby vytvára príležitosť poskytnúť podporu bez nutnosti silného motívu predaja.

„Predaj vynikajúcich produktov alebo služieb je len začiatkom na ceste k úspešnej malej firme. Vytváranie dlhodobých spojení s vašou komunitou, jej rozširovanie, odborná profilácia a budovanie vzťahov zmysluplným spôsobom vám umožnia rozšíriť možnosti, aby sa ľudia dozvedeli o vás, o vašom podnikaní a o vašich produktoch. Zviditeľňovanie vášho biznisu si vyžaduje čas, energiu a odvahu. Avšak mnoho úspešných podnikateľov zožalo úspech tým, že si vybudovali sieť spokojných zákazníkov a ambasádorov,“ uzatvára John DeSimone.

O Johnovi DeSimonovi

John DeSimone ako prezident spoločnosti Herbalife Nutrition pokračuje v napĺňaní filozofie spoločnosti a plne podporuje jej unikátnu hodnotu pomáhať ľuďom žiť zdravým a aktívnym životným štýlom prostredníctvom personalizovanej výživy a obchodnej príležitosti.

John DeSimone
Zdroj: Herbalife Nutrition

John DeSimone má na starosti riadenie regionálneho vedenia spoločnosti, ktoré je zodpovedné za rast biznisu v oblasti vysokokvalitnej výživy, ako aj za zvyšovanie výkonnosti na 95 trhoch po celom svete. Okrem toho John DeSimone zodpovedá za podporu smerom k distribútorom na celom svete vrátane marketingu, propagácie, sponzorstva, podpory obchodných metód, podujatí a komunikácie s nezávislými distribútormi Herbalife Nutrition.

V spoločnosti pôsobí od roku 2007, pričom v nej zastával viacero vedúcich strategických pozícií, naposledy ako spoluprezident a riaditeľ pre oblasť stratégie. John DeSimone má vyše 25-ročné skúsenosti v oblasti korporátnych financií. Bakalársky titul v odbore firemnej administratívy získal na Bryant University na Rhode Islande v USA.

Domov
Zdieľať
Diskusia