Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
24. augusta 2021 o 20:08
Čas čítania 1:00
Richard Balog

Beyoncé má v kampani Tiffany & Co. 128-karátový diamantový šperk ako prvá Afroameričanka

Beyoncé má v kampani Tiffany & Co. 128-karátový diamantový šperk ako prvá Afroameričanka
Zdroj: Mason Poole/Tiffany & Co.
MÓDA BEYONCÉ
Uložiť Uložené

Súčasťou prezentácie kolekcie About Love je aj speváčkin manžel Jay-Z a vzácny obraz od Jeana-Michela Basquiata.

Beyoncé a Jay-Z patria medzi najvyhľadávanejšie manželské páry v americkom šoubiznise a najnovšie sa spoločne stali tvárami značky Tiffany & Co. Bok po boku žiaria v kampani s názvom About Love a okrem nich púta pozornosť najmä 128,54-karátový diamantový šperk na speváčkinom hrdle. 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Beyoncé sa v rámci fotenia zmenila na Holly Golightly, ktorú vo filme Raňajky u Tiffanyho stvárnila herečka Audrey Hepburn. Vzácny kameň, ktorý objavili ešte v roku 1877 na území Južnej Afriky, mala na sebe ako prvá Afroameričanka.  

Pred čoskoro 40-ročnou rodáčkou z Houstonu mali tento klenot na sebe len Mary Whitehouse, spomínaná Audrey Hepburn a Lady Gaga. Jeho hodnota sa odhaduje na 25,5 milióna eur. 

Odporúčané
Móda REFRESHER: Hriešne outfity v podaní Karolíny Chomistekovej a Márie Dušičkovej či rapová smotánka v luxusných kúskoch  Móda REFRESHER: Hriešne outfity v podaní Karolíny Chomistekovej a Márie Dušičkovej či rapová smotánka v luxusných kúskoch 22. augusta 2021 o 13:30

Podľa tlačovej správy klenotníctva Tiffany & Co. diamant vôbec po prvýkrát predstavili v reklamnej kampani. Skvelou kulisou k elegantným outfitom a luxusným šperkom bol obraz zo súkromnej zbierky umelca Jeana-Michela Basquiata s názvom Equals Pi, ktorý pripomína farebný odtieň typický pre firmu z portfólia konzorcia LVMH. Dielo nebolo nikdy predtým vystavené na verejnosti a ide o výnimočný moment hodný celej kampane.  

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatnéhoMám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Domov
Zdieľať
Diskusia