Súčasťou prezentácie kolekcie About Love je aj speváčkin manžel Jay-Z a vzácny obraz od Jeana-Michela Basquiata.
Beyoncé a Jay-Z patria medzi najvyhľadávanejšie manželské páry v americkom šoubiznise a najnovšie sa spoločne stali tvárami značky Tiffany & Co. Bok po boku žiaria v kampani s názvom About Love a okrem nich púta pozornosť najmä 128,54-karátový diamantový šperk na speváčkinom hrdle.
Beyoncé sa v rámci fotenia zmenila na Holly Golightly, ktorú vo filme Raňajky u Tiffanyho stvárnila herečka Audrey Hepburn. Vzácny kameň, ktorý objavili ešte v roku 1877 na území Južnej Afriky, mala na sebe ako prvá Afroameričanka.
Pred čoskoro 40-ročnou rodáčkou z Houstonu mali tento klenot na sebe len Mary Whitehouse, spomínaná Audrey Hepburn a Lady Gaga. Jeho hodnota sa odhaduje na 25,5 milióna eur.
Podľa tlačovej správy klenotníctva Tiffany & Co. diamant vôbec po prvýkrát predstavili v reklamnej kampani. Skvelou kulisou k elegantným outfitom a luxusným šperkom bol obraz zo súkromnej zbierky umelca Jeana-Michela Basquiata s názvom Equals Pi, ktorý pripomína farebný odtieň typický pre firmu z portfólia konzorcia LVMH. Dielo nebolo nikdy predtým vystavené na verejnosti a ide o výnimočný moment hodný celej kampane.