Keď transakciu uzavrú, Bistro.sk zmení svoju identitu aj technologickú platformu, môže teda fungovať ešte lepšie.
Ringier Axel Springer Media AG a Just Eat Takeaway.com sa dohodli na predaji najväčšej slovenskej online platformy na objednávanie jedla Bistro.sk, informuje Marketwatch.
Transakcia za približne 50 miliónov eur bude oficiálne dokončená koncom roka 2021, keď slovenská stránka Bistro.sk prejde zmenou grafickej identity a presunie sa aj na medzinárodnú technologickú platformu.
„Keď som pred 7 rokmi kupoval prvú tlačiareň na objednávky pre reštaurácie, ani som netušil, aký úspešný príbeh napíšeme. Dnes je Bistro.sk jednotkou medzi online donáškovými službami jedla na Slovensku. Vďaka patrí všetkým ľuďom, ktorí stáli pri jeho budovaní, reštauráciám a, samozrejme, zákazníkom. Som presvedčený, že vďaka strategickému investorovi čaká Bistro.sk ďalší rozvoj, ktorý ešte zvýši kvalitu služieb a spokojnosť zákazníkov aj reštaurácií,“ citujú zakladateľa Milana Dubeca Aktuality.sk, rovnako patriace pod Ringier Axel Springer.
Aj samotný CEO Ringieru sa teší z predaja Bistro.sk, keďže sa teraz budú môcť ešte viac zamerať na rozvoj médií na Slovensku.
„Dnes nastal čas pre Bistro.sk na ďalší rast. Sme šťastní, že vďaka Just Eat Takeaway.com sme našli partnera, ktorý prináša medzinárodné know-how z tohto segmentu, čo pomôže Bistro.sk rásť. Transakcia je aj súčasťou našej investičnej a rastúcej stratégie na slovenskom trhu, kde sa chceme sústrediť na tri silné piliere: online médiá, classifieds a komunity,“ povedal Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.