Komenského inštitút a Centrum vzdelávacích analýz ukázali výsledky prieskumu, podľa ktorého by až 25 percent študentov potrebovalo doučovanie.
Agentúra Focus uskutočnila v spolupráci s Komenského inštitútom a Centrom vzdelávacích analýz prieskum, v ktorom vyhodnocovali aktuálnu situáciu v školstve. Respondentmi bolo vyše 500 učiteľov druhého stupňa základných škôl z celého Slovenska.
Podľa manažérky Komenského inštitútu Zuzany Labašovej je zrejmé, že pandémia je pre žiakov, rodičov aj učiteľov obrovskou záťažou. „Chceli sme získať kompletný prehľad o tom, v čom pociťujú nedostatky, ale tiež o tom, v čom ich netradičná situácia posilnila,“ uviedla.
Výsledky prieskumu ukazujú, že dištančné vzdelávanie pravidelne využívalo 81 percent detí a približne 10 percent sa nezapájalo vôbec alebo takmer vôbec.