Najluxusnejší model značky ostáva bez nástupcu.
Začiatkom roka nás Bentley informovalo, že v januári ukončí výrobu vlajkovej lode. Reč je o ultra-luxusnej limuzíne s názvom Mulsanne, ktorú britská automobilka držala na trhu 11 rokov. To je v automobilovom svete naozaj dlhý životný cyklus, žiaľ s informáciou o jeho konci sme sa zároveň dozvedeli aj to, že Mulsanne zostane bez nástupcu.
Inými slovami, priamy nástupca nie je v pláne. Štafetu vlajkovej lode tak prevezme o čosi menší Flying Spur. Aby toho nebolo málo, spolu s veľkou ultra-luxusnou limuzínou sa lúčime aj so slávnym 6,75-litrovým osemvalcom, ktorého história siaha až do roku 1959. Bodkou za touto kapitolou je finálna, 30-kusová edícia 6,75 Edition, ktorú ale Bentley napokon do posledného kusu vyrobilo až teraz. Paradoxne práve koronavírus totiž plánované ukončenie produkcie v januári posunul, čím predĺžil život limuzíny o takmer pol roka.
Veľká V8-čka pod kapotou špecialitky disponuje výkonom až 395 kW / 537koní a 1 100 Nm. Mulsanne 6,75 Edition sa zároveň pýši špecifickým dizajnom – exteriér zdobia čierne detaily (maska, znak, ozdobné lišty i koncovky výfuku), zatiaľ čo celok stojí na dvojfarebných 21" diskoch. Interiéru dominuje jemná koža, ktorá bola na výber v štyroch odtieňoch – Imperial Blue, Beluga, Fireglow a Newmarket Tan.
Špeciálna edícia, ktorá uzatvára ďalšiu významnú kapitolu značky Bentley a zároveň vzdáva hold ikonickému osemvalcu tak zavŕšila 11-ročnú produkciu a vyše 7 300 predaných exemplárov. Ako uviedol generálny riaditeľ spoločnosti, Adrian Hallmark, segment najluxusnejších limuzín zaznamenáva posledné roky úpadok. Nemalým problémom sú prísnejšie emisné normy – ako dodal, potrebné zmeny by v prípade novej generácie nepriniesli návratnosť pre značku.