Línia, ktorá je na trhu s prestávkami už štvrtú dekádu si prešla ťažkým obdobím, aktuálne by ale nemala chýbať v žiadnom šatníku.
Len máloktorá značka si dokáže udržať vysoké štandardy a obľúbenosť širokej verejnosti na takej úrovni, ako práve Nike. Popredný hráč na poli športového vybavenia oslávi budúci rok už 50. výročie od svojho založenia a naprieč obdobiami nám predstavil hneď niekoľko línií osobitého zamerania, ktoré odievajú nielen úspešných atlétov.
Posledné sezóny pritom dominujú trhu hlavne kúsky s označením „All Condition Gear“ alebo v skratke ACG predstavujúce súhru funkčnosti a podarených dizajnov. Nie vždy však boli hospodárske výsledky pre značku so sídlom v Oregone uspokojivé a niekoľko sezón tak divízia „odpočívala“ v úzadí bez akéhokoľvek povšimnutia vedenia.
Zlom nastal až s príchodom Errolsona Hugha do štruktúr americkej značky, ktorá mu zverila už spomínanú líniu pod hlavičkou NikeLab. Písal sa rok 2014 a ľudia v tom čase nemali o techwear móde ani len najmenšiu predstavu, čo mal návrhár stojací za labelom ACRONYM zmeniť. Predsa len, už v tom čase milovník športových automobilov viedol obdobné projekty v dielňach Stone Island (Shadow Project) a taktiež Arc'teryx (Veilance), čím sa postupne dostával do povedomia širšej verejnosti.