23. januára 2020, 17:54
Čas čítania 3:43

Recenzia: Bad Boys for Life

Recenzia: Bad Boys for Life
FILMY A SERIÁLY BAD BOYS 3 FILMY 2020

Martin Lawrence a Will Smith kráľovsky hláškujú aj po 17 rokoch.

Prvé Bad Boys k nám dorazilo pred 25 rokmi. Ide o neuveriteľné číslo. Will Smith a Martin Lawrence boli na začiatkoch (bol to práve Lawrence, ktorý si vyžiadal Smitha), no ich kariéra sa od toho bodu rázne zmenila. O 8 rokov dorazilo pokračovanie, ktoré posunulo latku azda v každom ohľade a Michael Bay si naň aj vyžiadal 6-krát väčší rozpočet. Ak si dvojku pamätáš, vieš, že na akcii a blockbuster efekte sa to náležite odrazilo.

Zoznam akčných filmov z roku 2020 môžeš nájsť v našej filmovej databáze.

Sony sa odvtedy pokúšalo natočiť ďalší diel nespočetne mnohokrát, no nikdy sa im to nepodarilo. Až doteraz. Po odchode Joea Carnahana z režisérskeho kresla (pracoval aj na scenári, ktorý sa podľa všetkého po úprave Petera Craiga aj použil), Sony najalo dvojicu Bilall Fallah a Adil El Arbi. Tí stoja za podarenými belgickými počinmi Gangsta a Black. Michael Bay ostal na producentskej stoličke (v trojke si zrežíroval jednu scénu, ktorú by si mal spoznať) a kolotoč sa mohol začať.

Recenzia: Bad Boys for Life je bezchybnou kino-zábavou. Nahláškovaná černošská akcia má skvelé postavy, akciu a humor
Zdroj: Sony

V príbehu sme sa posunuli o nejakých 17 rokov, Marcus sa stáva starým otcom, no a Mike sa nepoučiteľne obracia za každou krásnou ženou. Marcus sa ale už konečne chystá na dôchodok, čo mu však prekazí pokus o zabitie jeho najlepšieho priateľa. V hre je mexický kartel s neznámymi úmyslami. Práve ich činy robia z Bad Boys for Life netradičné pokračovanie. Ak si čakal len ďalšiu nahláškovanú jazdu s Lawrenceom a Smithom so sexi zadkami a explozívnou akciou, budeš milo prekvapený.

0/10